Shalom!:D

15:46:00

Bocsi, hogy nem írtam, de nem sok kedvem volt. De most, hogy mindenki elment és nincs kivel lógnom nagyon unatkozok.
Na de, most mindent leírok, ami történt.
Először ott volt a napközis tábor, ami nagyon jó volt, bár nekem igazán csak a kedd és a péntek tetszett. Kedden a szentendrei Skanzenben voltunk, pénteken meg Sós-tón a plébánia nyaralójában. A pénteki ott alvás is jól sikerült: mindenki hálózsákban, polifoamon, én, Kinga meg 2 másik lány meg bevackoltunk a vendégszobába. Kicsit leégtem azért, mert hát ugye ki gondolta volna, hogy kelleni fog a naptej?:D
Szóval attól függetlenül, hogy az egész tábor alatt legszívesebben üvöltve sírtam volna, egész jól alakult...
Vasárnap felköszöntöttük atyát a 31. szülinapja alkalmából, de ez se volt igazán említésre méltó dolog.
Hétfőn sütöttünk Kingánál, de ezt a storyt mér ismeritek.;):D Nem, nem robbant semmi :DD
Kedden voltam futni, szerdán meg elmentünk anyával Érdre meg beugrottunk a Camponába. Remélem azért hagytunk ott valamit a többi embernek is...:D
Csütörtök: mozi Almával. Huhhhhh, szerintem zengett tőlünk a Westend. Jaa, és ráborítottuk a nachos szószt a fotelra meg a popinak a fele kidűlt az ülésre. Ááááá, csak hozzuk a formánk :D
Még mozi elött elmentünk anyával fodrászhoz, nos ez inkább nem részletezném...
Pénteken nagyiztam, szombaton gyerekekre vigyáztam. Timi meg a nővére még mindig zabálni valóak!! Meg Annával átrendeztük a házat. Vasárnap főztem, nem tom mi van velem de most főzhetnékem van nagyon :D Végül is egész fini lett. Meg valamikor a héten csináltam rakott-krumplit is.
De ezt leszámítva unatkozok és még mindig legszívesebben üvöltve sírnék. Meg nagyon félek a jövő tanévtől és a gimitől.:(
Ha érdekel nyomok fel képeket a Camponás szerzeményeimről.:)
xoxo Lia:)

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Na látod az a péntek nekem is tetszett, annak ellenére, hogy mennyi könny tört elő. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. De még is, életem egyik legjobb éjszakája volt.:)

      Törlés

Címkék

Subscribe