Bogrács buli avagy ismerjük meg Lillyt:))

13:03:00

Sziasztok!
Kinek, hogy telt az elmúlt hét? Nekem egész jól.
Igazából semmit nem csináltam, de pont ez volt a jó. Illetve vettem egy táskát és voltam könyvtárban, meg szereztem egy nagyon szép színű körömlakkot.
Ugye hétfőn hazajött a húgom, ezért már volt kit bosszantani meg tudtunk hülyülni, úgy, hogy nem unatkoztunk.
Na, de a lényeg: a szombat.
Szombat délelőtt letusoltam és neteztem egy kicsit aztán ebédeltünk. Utána pedig mentünk készülődni, mert lementünk Érdre, anyu tesójának a családjához, bográcsozni.
Egy pirosos short és egy fekete top mellett döntöttem, a barna szandálommal és az új tatyómmal. Dobtam magamra egy szájfényt és szemspirál és már indulhattunk is. Az út fele eseménytelenül telt, de nem én lennék, ha nem lett volna semmi.:D Szóval egy körforgónál apu lassan megállt és egy kocsi jött balról egy másik meg a hátunk mögött volt. A mögöttünk lévő azt hitte, hogy apa bemegy a balról jövő elé és erre gázt adott és belénk jött. Persze nem nagyon meg minden ok volt és a kocsinak se lett baja, de akkor is auch.
De a pasin az a fej, mikor apu kiszállt, az mindenért kárpótolt. :Dd
Aztán tankoltunk egyet és mentünk is tovább. Mikor megjöttünk, végre élőben is megcsodálhattuk unokatesóm tarajos-gőte stílusát. Ezt inkább nem részletezném...
Épp az új kutyival játszott, aki persze állati cuki.Bevallom eleinte féltem, hogy megint baromi nagy lesz meg harap, de nagyon cuki és agyon simogattuk, meg szerintem ő is megszeretett minket. Ja. és ő nem ugat hanem tüsszent és prüszköl.:D Olyan mint egy cica. Kicsit mindig Kingáék szomszédjának a kutyája jutott róla eszembe, pedig Odi teljesen más.
  A nénikém már nagyban a bogrács körül sürgölődött, Fecó meg épp körte-pálinkát csinált. Apu elment anyu szüleiért és mi addig ismerkedtünk a kutyival, hallgattuk Fecót és megnéztük a Fürjeket. Amiket, nem a mezőn lőtt!:D
Mire kész lett a kaja már nagyon éhesek voltunk és gyorsan elpusztítottuk a még forró paprikás-krumplit. Nagyon finom volt. Utána pedig kaptunk 1-1 nagy adag fagyit. Vacsi után anyuék úgy döntöttek, hogy indulni kéne ezért összeszedtük magunkat, elköszöntünk még egy kicsit dögönyöztük Lillyt és elindultunk. Visszafelé az út már eseménytelenül telt, de megálltunk a Zilánál és vettünk még fagyit, mert apunak nem volt elég a jégkrém.:D XD Utána haza mentünk és jöhettek a szokásos esti tennivalók.
  Majd, ha meglesz a telefon zsinórja akkor felrakom a kutyás képeket. :)
Nem sokára végre Kinga is  itthon lesz.:))) Meg jövő héten végre kilövetem a fülemet. Kicsit félek, de már nagyon várom. Ja, meg szombaton van az ofőnk esküvője. :)) Mit vegyek fel??
Na megyek szervezkedek egy kicsit. Jók legyetek!:)) Sziasztok!
Xoxo.Lia:)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe