22:03:00

Sziasztok!☺

  Ez a hét elég gyorsan elszaladt. Hétfőn és Kedden még itthon húztam a lóbőrt, de szerdán már be kellett mennem. Egy töri tz. és egy média felelés várt rám első körben. Délután meg dili dokinál voltam, aztán átmentem Kingához. Meg szereztem egy csengőt a rolleremre.☺
  Csütörtök gyorsan elment. Laza 7 hét óra, de legalább nyugis órákkal. Aztán itthon film nézés, füzet másolás, és egyéb cukiságok.
  A mai nap az viszont rém lassú volt. Majdnem bealudtam. 3. óra után Kinga elment orvoshoz. Szegénynek kezdő arcüreg gyulladása van. Nekem volt párszor rendes, de a kezdőt se szerettem...:( Ez úton is jobbulást Kinga!!!♥☺ Az idő alatt meg tényleg aludtam. Nagyon szeretem a törit, meg a hidegháború is nagyon izgis, de olyan álmos voltam, hogy képtelen voltam koncentrálni.:/
6. órában elmentünk a Kossuth térre megemlékezni a forradalomról. Énekeltünk, vereset olvastunk meg raktunk le virágot, aztán mindenki mehetett haza. Meg egy fura fazon oda kiáltott nekünk, hogy mind hülyék vagyunk-e? Hát ezen mindenki jót röhögött...:D
  Itthon Kingával aludtunk kb. 5 percet, aztán megvettem mindent a holnapi kotyvasztásomhoz.:D Remélem nem fog semmi robbanni... Utána elmentünk KÖKI-be egy táskáért, de nem volt. Ezután ismét haza. Ettem és filmet néztem, majd apuval beszélgettünk, meg felkutattuk a lakást valamiért, ami ki volt rakva a szobámban. Aztán csináltunk bundás kenyeret, és ehhez kellett olaj. Úgyhogy mentem még egy kört a Coopban. De megérte, mert így összegyűltek a pontjaim, a pontgyűjtésen, és végre megkaphattam Napóleont!♥♥♥ Ezek után megcsináltuk a vacsorát, és most itt ülök a szobámban, bundás kenyeret majszolok és Büszkeség és balítéletet nézek. A 2005-öset...☺
  A héten kirakták a sulik az ideiglenes rangsorokat. Az Imrébe nem vettek fel, Angélában 115., Gellértben 66., Ferencesben meg 2. vagyok. Ward az elutasított, de nem érdekel. Ha most azt gondolod, Kedves Olvasó, hogy ügyes vagyok, akkor ki ne merd hangosan mondani, mert attól a plafonon vagyok!!
  Egyébként beszélgettem az egyik unokatesómmal, Máriával, és mondta, hogy csütörtökön megy esküvői ruhapróbára. Nagyon jól néz ki a darab, amit kinézett. Remélem megtalálja a tökéleteset!☺
  Holnap meg, ha minden igaz Kingával csapatunk egy korizást, miután kifőzőcskéztem magamat. Aztán pedig hittan. Hurrá... Eltölthetem a szombat estémet egy csapat nem normális emberrel. Tomival az élen...:D  Persze Boginak meg Petrának örülök!☺
  Na, mennem kell pancsikolni!☺

Jó pihenést! Huncutkodjatok sokat!☺
XoXo,
Lia ♥

U.I.: Ne próbáld meg megharapni a barátod orrát az osztályteremben!:DDDd Furán jön ki, és megbámulnak. Meg bizti, hogy valamelyikőtök felsikít...:D



Most pedig, hadd mutassam be nektek Napóleont (malac) és Claust (egér)!☺♥


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe