Brémába...

13:36:00

Hi everybody!:)

Képzeljétek a héten megtapasztaltam, hogy mit érez egy szardínia, mikor bepasszírozzák az üvegbe. Voltam a Gellértben szóbelizni, erről lent bővebben, és a buszon olyan tömeg volt, hogy ez a hasonlat jutott eszembe. De túléltük azt is.

A Gellértes szóbelim egész jól ment. Először be kellett menni egy terembe, ahol ült egy atya és két tanárnő. Ott csak beszélgetés volt rólam. Kérdeztek minden félét, meg mondtam is, megnézték az ellenőrzőm, a füzeteimet és az okleveleimet is.
Ezután átmentünk egy másik terembe, ahol hittan szóbeli volt. Ott egy nő ült és két gellértes srác. Az is könnyű volt, bár a fiúk susogása, röhögése, eléggé bosszantó volt...

Szombaton voltam színházban Kingával, Olgával és az osztályával. Nagyon vicces volt. Jó volt a hangulat, az előadás. A színészek hitelesek és tehetségesek voltak, és nagyon élvezhető volt az egész. Tényleg kerek volt a történet. Előtte még benéztünk a Színművészeti Egyetem nyílt napjára, ahol láthattunk egy 20-25 perces ízelítőt abból, hogy mi is történik azon a tájékon. Ez is nagyon látványos és érdekes volt.

Miután visszaértünk gyorsan vettem némi rágcsát estére, és mentem Kingához a sulihoz, hogy együtt menjünk a hittanra. Egész jó volt ez a mostani alaklom. Mivel kevesen voltunk, és a jelenlévők közül se nagyon volt mindenkinek kedve beszélni, ezért, hamar lement a kör, és játszottunk meg ettünk. Meg most jött egy új tag, Benő, és neki csináltunk egy ilyen bemutatkozós kört. Amúgy Ő Ukrajnából jött a nagyijához, mert már öreg, és segít neki, és itt tanulja most a magyart, mert még nem beszéli jól. Hát nekem se megy, néha, pedig az anyanyelvem....:D

Jövő hét a két szóbelit leszámítva elég uncsinak ígérkezik. Illetve szombatra terveztünk Kingával egy korizást. A hittanosok egyébként Aquaworld-be mennének, de nem vagyok hajlandó, bizonyos intézkedéseket megtenni annak érdekében, hogy csatlakozhassak. Meg a még hideg van hozzá. Plusz, apu mondta, hogy a szülinapján elmehetnénk Esztergomba, majd ott fürdőzünk. :D

Szép vasárnapot!:)
XoXo,
Lia ♥

 "A villanypásztoron túl, ahol nincs semmi stressz. Ahol minden állat egyenlő. "

You Might Also Like

1 megjegyzés

Címkék

Subscribe