Önismereti tag ☺

19:03:00

Sziasztok! ☺


Mivel még tegnap reggel is eléggé fájt a hasam, itthon maradtam, így volt egy csomó szabadidőm, és a mellett, hogy tanultam a töri témazáróra, mindenféle tageket keresgéltem. Találtam párat, amit mindenképpen szeretnék itt elkészíteni. Úgy, hogy most következzen az Önismereti Tag. :)



#1. Mi az, amit ma meg tudsz tenni, de tavaly még nem voltál rá képes?
Tavaly ilyenkor még nem tudtam semennyire se kiállni magamért, vagy nem mertem. Most se könnyű, de most már sokkal jobban megy! Ma már sokkal lazábban fel tudom fogni azokat a dolgokat, amikre tavaly még biztosan rágörcsöltem volna! ☺

#2. Hogyan állítanád fontossági sorrendbe a következő szavakat: pénz, boldogság, egészség, szerelem, hírnév? 
Nálam a sorrend az így nézne ki: boldogság, egészség, szerelem, pénz, hírnév. Egyébként ezt a taget egy YouTube-os lány videói között találtam, és elgondolkodtató az ő szemszöge is. Hogy fontos belegondolni, hogy kire vonatkoztatom. Ez most egyértelműen rám vonatkozott. Ha másra vonatkoztatnám, akkor, talán, én is megcserélném az első kettőt. Bár ismeritek a mondást: a boldogság fél egészség...;) 

#3. Egyetlen mondatban válaszolj: Ki vagy te?
Én egy, olyan lökött kamaszlány vagyok, aki most kezdi felfedezni a világot, és nagyon kíváncsi az új dolgokra, amiket a barátai, szerettei társaságában és támogatásában szeretne megtapasztalni. 
Ööö... remélem ennek így van értelme...:D

#4. Miről szeretnél ismert lenni? 
Arról, hogy valami nagyot és maradandót sikerült alkotnom. Valamit, amire az emberiség büszke lehet!:3 Remélem, ha szegény gyerkőcöknek évek múlva rólam kell tanulniuk, akkor azt örömmel és érdeklődéssel fogják tenni! ☺

#5. Ki az, aki mellett jobban érzed magad a bőrödben?
Egyértelműen a barátaim és azok az emberek, akiket szeretek!

#6. Mi az a három tulajdonság, ami a legfontosabb számodra a barátságban?
Elsősorban mindenképp legyenek meg a barátság alapfelvételei. De egyébként a humor, a megértés és, hogy tudjam, hogy számíthatok az illetőre, bármikor.

#7. Mit gondolnak rólad mások, ami egyáltalán nem igaz?
Azt, hogy nem tudok viselkedni, és nem tudom moderálni magam. Ez nem igaz! Ha akarom, és olyan a helyzet bármelyikre képes vagyok...;) Meg, ha néha csúnyán beszélnek vannak, akik ezen megdöbbennek. Talán azt hiszik, hogy én is teljesen olyan vagyok, mint a szüleim, és nem tudják elképzelni, hogy "rossz" legyek. De ez nevetséges! :D

#8. Mi az a dolog, amit egy hajótörés esetén sem tudnál elveszíteni, amit senki sem vehet el tőled? (nem tárgyi)
Ez egyértelműen a humorom, és a vidámság. Belül átérzem én is az adott helyzet súlyosságát, de igyekszem ezt nem mutatni, és nem stresszelni magamat!☺

#9. Ha lehetne egy üzeneted, amit az egész világ számára eljuttatsz, mi lenne az?
TÉRJETEK MÁR ÉSZHEZ, ÉS VISELKEDJETEK MÁR EMBEREKHEZ MÉLTÓAN!!!

#10. Mi az, amire azt mondtad, hogy SOHA, és a végén mégis megtetted?
A sushi evés, az egyetlen, ami most beugrik. Egyenesen viszolyogtam tőle, és most már nagyon szeretem.:D

#11. Mi az, amiről egészen más véleményen voltál öt évvel ezelőtt?
Általában az életről.

#12. Van bakancslistád?
Igen van, de egyenlőre nem írtam le. Pont ma terveztem mindent összeszedni ezeket a dolgokat és leírni. ☺

#13. Mennyire vagy előítéletes? (szőke, nagymellű, kigyúrt, kopasz..)
Természetesen bennem is bennem vannak ezek a dolgok. Ha meglátok az utcán egy kigyúrt, kopasz embert, akinek még piaszaga is van először tuti megijedek... De igyekszem nyitott lenni azok felé, akik nyitottak erre, és megismerni őket!

#14. Mit gondolsz, mi az, aminek a modern társadalomnak nincs is szüksége?
A bosszú vágy, a gyűlölet, és a kapzsiság! Egyik se visz előre, és valaki mindenképp sérül, sőt egy idő után mind a két fél!

#15. Ha visszamehetnél az időben, és elmondhatnál valamit az egykori önmagadnak, mi lenne az? Hogy figyelj jobban matekon, mert meg fog gyűlni a bajod vele a felvételin...:D És, hogy ne marcangold magad annyit!! ☺

 XoXo,
Lia ♥ 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe