Beteg?

20:56:00

Sziasztok!☺

  Elég fura napom volt. Suliban nem voltam ma se, de ezúttal nem a felvételik miatt, hanem mert szegény gyomrom elkezdett rakoncátlankodni. Eleve állandóan hányingerem van, de  most nagyon és reggel azzal a lendülettel, amivel lement, már jött is vissza a reggelim...:/ Ráadásul a hasikám is fáj. Tehát a napot ágyban töltöttem kedvenc könyvem társaságában.
  Ennél fogva persze túl sok minden nem történt ma velem. Húgomhoz jöttek házit hozni, és megtudtam, hogy a Ward Mária Gimnáziumban már biztos nem folytatom a tanulmányaimat, mert elutasítottak. Mielőtt félreértés lenne, nem zavar!!! Mikor megláttam hisztérikus röhögés tört rám...:DD Majd bánni fogják mikor híres jogász leszek, és tele lesz velem a sajtó. Az írott és íratlan egyaránt!! ;) :D
  Pont négy hét múlva érkezik kedvenc akció sorozatom következő része, a Halálos Iramban 7!!! Elképesztően örülök, és már tűkön ülök, hogy végre megnézhessem. Apropó, ugye Voldi azt mondta, hogy ketten nézzük meg, mert Ő is nagy fan. Hát kíváncsi vagyok mi lesz ebből, bár gyanítom semmi. Aminek talán még örülnék is, mert egyedül jobban élvezném. Vagy, ha apuék mindenképpen gardedámot akarnak mellém, akkor Kinga. ☺
  Anyu nagyon szereti a tehetségkutatókat nézni esténként, így a DAL-t is nézte, s, ha ő nézi kénytelen mindenki más is nézni, aki TV-zni akar. Mikor meghallottam benne ezt a számot nem tetszett, de most meghallgattam valamiért és egyszerűen nem bírom leállítani. Szerintem nagyon jó!☺ Ősz utca  ♥
  Na megyek mert még le kéne valami ételt erőltetni a torkomon, hátha az segít...

Jó pihenést! Legyetek huncutok! ☺

XoXo,
Lia ♥


Már alig várom, hogy láthassam végre a vásznon...:)


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe