{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - Kedvenc édesség

18:00:00

Sziasztok!☺
  Szerda van úgyhogy egy VKP-val jelentkezem, már csak azért is, mert elég régen volt. Most volt a születésnapja a mozgalomnak, és a szülinapi különkiadást se csináltam meg. Mondjuk ennek több oka is volt, de a következőn már mi is ott leszünk!☺
  A random.org a Kedvenc édesség névre hallgató témát sorsolta nekünk, amire a címből már rájöhettetek. Akkor lássunk is neki...☺
  Rólam tudni kell, hogy elég édes szájú ember vagyok, és nem vetem meg az efféle földi hívságokat, így elég gyakran eszek ilyeneket. Kedvenc édességem ugyan nincs, de ha választanom kell, biztos, hogy olyat választok, amiben vagy csoki vagy kávé van. Legalább nyomokban...:D Viccen kívül, egyébként, tényleg nagyon sok félét szeretek. Ami nekem nem jön át egyáltalán, az egyedül a zöldséges tészta vagy sütemény édesen.
  Először is, én sütemények közül azokat szeretem, amik tele vannak habbal, mázzal, krémmel és egyéb kevésbé szilárd állagú dolgokkal. Viszont nem szeretem a zselatint. Meg eszem, de csak sok tésztával és tejszínhabbal. Szerintem rossz íze van, és az állagától meg frászt kapok, mikor érzem a számban... Sütemények közül Marlenkával, Tiramisuval, Sajttortával, Oreó tortával és a legtöbb csokis dologgal, meg lehet venni kilóra...:D Annyira szeretem ezeket, hogy arra már nincsenek szavak!♥♥♥
  Az, hogy egy sütiben gyümölcs van vagy magvak vagy csoki az mindegy. Bármelyikkel lehet finom, és kevésbé jó ízű desszertet készíteni. De ha választanom kell akkor inkább a nem gyümölcsös dolgok felé hajlok. Tehát a csoki, a magvak, a kekszek stb.
  Nagyon szeretem a fagylaltokat is. Nyáron, ha tehetném csak azt ennék, na meg persze dinnyét. Fagyiból viszont nagyon kevés jó gyümölcsöset ettem. Az epren kívül nem szeretem, ha darabos, de azt is megeszem azért, mert, hát a fagyi az fagyi. :D Fagyiból az ilyen különleges, fantázia kreálmányokért rajongok a legjobban, mint például, a velencei álom, hupikék törpikék, Zacher vagy a sztracsatella. De a mangós, dinnyés, barackos, citromos és epres variációkat is szeretem.
  Kis teasütemények, muffinok, cupcakek, kekszek tömkelegét vagyok képes megenni suliidőben. Ebből is a krémesebb darabokat szeretem jobban, de általában, ha jól meg van csinálva, akkor bármi jöhet!☺
  Nagyon szeretem az egyes ünnepek hagyományos és elengedhetetlen nyalánkságait is. Karácsonykor, ugye ilyen a zserbó, a bejgli és a mézeskalács. Nálam első a mézeskalács, második a dió bejgli és harmadik a zserbó. A mákos bejglit nem szeretem, de ezt egyáltalán nem. Az ilyen újfajta változatokat, mint nutellás, ezeket, meg nem is szoktunk csinálni és nem is nyerték el az ízlelőbimbóim tetszését.:/ A szaloncukrokból a zselés kivételével mindegyiket szeretem. Ez az ellenszenv a zselével a zselatin utálatomból fakad. Ennél fogva tehát a zselés cukorkákkal sem fogsz tudni lekenyerezni! Amikért még nagyon nem rajongok az a medve cukor és a török méz. És a savanyú dolgokat se szeretem.
Akkor, ugye, most volt farsang, és ilyenkor alap a farsangi fánk. Én eszt se nagyon szerettem egy ideig, mert túl olajos, és azt nem szeretem, ha valami csöpög az olajtól. De mostanában csak finomakat ettem, és megint nagyon rákattantam. Egyébként a többi fánkot nagyon szerettem mindig is. Meg apukámmal a képviselő fánkért rajongtunk mindig is. Abból is bár mennyit le tudok nyomni.:)
  Mondanom sem kell, hogy a csokik és mindenféle cukorkák, meg édesített vackok nélkül én már nem lennék. Azok alap hozzátartozói az életemnek. És igyekszem mindig mértéket tartani, de van mikor leülök és elpusztítok 10 perc alatt egy tábla csokit...:/ Szerencsére egyre ritkábban fordul ez elő.
  Hétvégenként, mikor nincs itthon semmi, és a család egy kis nasira vágyik előhúzzuk a klasszikusabb dolgokat is. Sütünk egy nagy adag palacsintát, esetleg amerikai verziót, vagy egy kis pudingot készítünk. Olyan egyszerűek, de mégis nagyszerűek!☺♥
  Egyéb gyenge pontjaim közé tartoznak a fondue-k, pralinék, bonbonok is. És természetesen a finom péksütemények sem maradhatnak ki az életemből. Általában ezt szoktam itthon uzsonnázni, vagy, ha nincs suli akkor reggeli eszek ilyet. Ebből is jöhet bármilyen.
  Szóval, mint már az elején is mondtam, én elég édesszájú vagyok. Persze mindig próbálok mértéket tartani, és mozogni, hogy ez ne látszódjon meg, de hát ez se mindig jön össze.:/ Szerintem nem kell lemondanunk kedvenc nyalánkságainkról, ha csak nem vagyunk allergiásak vagy egyéb betegségek miatt, ha közben rendesen étkezünk, és sokat mozgunk! Egyébként, néha mindenkinek szüksége van némi boldogságra, mait ezek a dolgok tudnak okozni...☺
  Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, és nem hagytam ki semmit! Találkozunk két hét múlva, egy újabb VKP-val!
XoXo,
  Lia ♥




A többiek véleményét itt találjátok:


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe