Utolsó szóbeli avagy egy lustálkodós nap:)

19:22:00

Sziasztok! ☺

  Ma volt az utolsó szóbeli felvételi meghallgatásom, a Szentendrei Ferences Gimnáziumban. Nem volt nehéz és a helyé is szimpatikus volt. Amivel továbbra is problémáim akadnának az a közlekedés.:/
Egyébként az Igazgató volt csak bent, és hittanos kérdések voltak, amikre mind tudtam a választ, úgyhogy jól ment!
  Suliba ma se nagyon mentem, mert ma írtunk volna töri témazárót, és semmit nem tanultam rá a szóbelik miatt. Helyette itthon lustálkodtam és olvastam. És végre kialudtam magam. Sőt még egy hajmosást is betudtam iktatni, ami valljuk be őszintén, már elég esedékes volt...:D
   Apuval a munkahelyén találkoztunk és nagyon örültem, hogy végre megint odamehetek. Találkoztam a főnökével, aki nagyon aranyos, és megmutatta, hogy hol van a parkoló, s közben viccelődött a szóbelikről.:)
  Mivel szegény húgomon megint kijött az asztma, ma átjött a nagyi és elvitte dokihoz és hozott pár nagyon fincsii palacsintát.:) Nyamiii...:D
   Bármennyire is örülök, hogy nem kell többet szóbelizni, az ellógható napokat azért sajnálom. Kérlek áldozzatok nekik 1 perc néma csöndet! Mostantól.....



....1 perccel később... :DDDd

  Most, hogy megkoronázzam ezt a fölöttébb uncsi napot összedobok magamnak pár szendót és megyek, folytatom az olvasást, mert nagyon jó a könyv!
  Ha van kedvetek ajánlom mindenkinek, hogy nézze meg a Szerelem az Alpokban című filmet, mert nagyon jó!!!:)

Legyetek rosszak, és jó pihenést!!! ☺

XoXo,
Lia ♥

A fent említett film egyik DVD borítója... ☺




You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe