Borús nap:/

16:00:00

Sziasztok! ♥

Ez egy tipikus unalmas tavaszi nap volt. Erre pedig még az időjárás is rátett egy lapáttal.
Tegnap apuval és Kamival elmentünk sétálni a Várba. Bementünk egy labirintusba, ami nagyon vicces volt, aztán ettünk rétest meg fagyit és végül vettünk vacsit is majd hazajöttünk. Nagyon jól éreztük magunkat...☺
Persze előtte még voltam misén és próbán. Próbán a két "vezető" szokás szerint beőrült, én meg féltem. De nem volt rossz. ☺

Ma, lazán egy matekkal indítottunk, ahol nem volt semmi izgis. Utána egy jó kis hittan doga, majd egy rajz, ahol, mivel Kinga elment versenyre, Voldival és Tomival dolgoztam. Illetve csak Tomival, mivel Voldi keze használhatatlan, de ha még az is lenne, akkor se tudnék vele sok mindent kezdeni, szóval... :D Egyébként domborművet csináltunk. Odáig eljutottunk 45 perc alatt, hogy kivágtam 4 gúlát és ebből kettőt össze is ragasztottam, Tomi meg megrajzolta, hogy mi hol lesz...:D  És elvileg ezt ma be kellett volna fejezni. :D
Ezután egy kimerítő tesióra következett, ahol (dobpergés) tesiztem!!! Bizony. Ráadásul nem is akármi volt, mert most ilyen felmérésre gyakorlunk, úgyhogy erősítő jellegű gyakorlatok voltak és mindent megcsináltunk legalább háromszor. Jó lehet nem csináltam meg mindháromszor, de akkor is mozogtam.:D Egyébként ennek kapcsán elhatároztam, hogy megpróbálok elkezdeni, rendszeresen hasizmozni! ☺
Ezt egy laza angol követte, egy TZ. pótlással, majd némi kémia házi másolás. Utána kémia, ahol a foszforsav rejtelmeivel ismerkedhettünk meg... Csupa izgalom, ugye? Én nem is értem, hogy bír a szívem ennyi izgalmat egy nap elviselni...:D
És ezután mehettünk haza. Mikor kettővel a lépcsőházunk előtt táncikálva ránéztem az órára sprintelni kezdtem, mert kettőre mentem volna dilidokihoz és még enni akartam.
A dilidokinál nem volt semmi, csak dumáltunk az elmúlt hetekről.
És most itt vagyok, és végre folytathatom az olvasást. ☺
Holnap szóbelizek a Szt. Imrében, drukkoljatok! ☺


Na sziasztok!
XoXo,
Lia ♥


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe