99 random kérdés TAG

19:07:00

Sziasztok!☺

Eléggé unatkoztam ma, és, hogy ne a köhögésre figyeljek gondoltam megcsinálom ezt a 'kis' taget.☺



~1. Nyitott vagy csukott szekrényajtóval szoktál aludni?
Ezen a kérdésen azóta gondolkozok, hogy megláttam. Na, mindegy...:D Egyébként csukott szekrény ajtó mellett alszok.


~2. El szoktad vinni a kis samponokat és balzsamokat a hotelekből?
Bevallom őszintén olyan igazi hotelban én még csak kétszer voltam. Első alkalommal körülbelül 5 vagy max 7 éves lehettem, így akkor nem igazán gondolkoztam ilyeneken. A második alkalom az meg egy tábor volt, ahol megint csak nem ezen járattam a fogaskerekeket. Szóval nem.:D

~3. Betűrt vagy betűretlen lepedővel szoktál aludni?Mikor lefekszek még be van tűrve, mikor kelek már nincs. Egyébként én álmomban tépgedem a lepedőket...:D

~4. Loptál már el utca táblát?Nem, de szeretnék egyet. Ha nem is lopottat, de nekem kell egy.

~5. Szoktál post-iteket használni?
Igen, mostanában egyre gyakrabban. 

~6. Van, hogy kivágsz kuponokat és utána nem is használod őket?
Persze. Gumiabroncs kuponokat is kiszoktam vágni például....:D 

~7. Inkább egy nagy medve vagy egy méh raj támadjon meg téged?
Ha lehet akkor egyik se!!:D Egyébként egy medve. A méhek sokan vannak és allergiás vagyok a csípésükre, szóval egyik verzióval se járok jobban. De szeretem a medvéket.☺

 ~8. Vannak szeplőid?
Nincsenek. Nálunk a húgom a szeplős. 

~9. Mindig mosolyogsz ha fotóznak?
Nem. Attól függ ki és milyen célból fotóz. Na, meg, hogy hanyadszor próbál meg lencsevégre kapni. És a hangulatom se utolsó szempont.

~10. Mi az ami a legjobban idegesít téged?
A bunkóság. Ha valaki figyelmen kívül hagyja a másik jogait. És az ilyen nyalizós, azt mondja amit hallani akarsz típusú emberek. Ja, és az, ha valaki olyannal vádol meg valakit, amiről abszolút nem tehet. Meg azt se szeretem, ha valakinek nincs humora. De az még rosszabb ha nincs és azt hiszi, hogy van.

~11. Szoktad számolni a lépéseidet amikor sétálsz?
Néha igen.:D

~12. Pisiltél már erdőben?
Persze. Elég sokat túrázok így e nélkül ez nehezen menne. 

~13. Kakiltál is már ott?
Nem tudok róla.:D

~14. Szoktál akkor is táncolni, ha nem megy semmi zene?
Ez nálam alap. Főleg reggel mikor öltözködök.

~15. Szoktad rágni a tolladat vagy ceruzádat?
Nagyon sokat. Apu mindig rám szól, hogy ne, de nem bírom megállni.

~16. Hány emberrel aludtál együtt ezen a héten?
Mármint egy ágyban? Mert akkor senkivel, csak Napóleonnal és Claussal meg a medvéimmel. De, ha egy lakásban akkor anyuékkal meg a húgommal. 

~17. Mekkora ágyad van?
Hosszú és nagyon keskeny. Két ember épp, hogy elfér rajta. Bár mi Kingával elférünk.☺☺ 
De szeretnék majd egy kicsit nagyobbat, csak nem igazán van hely.

~18. Melyik a kedvenc zene számod ezen a héten?
Nincs így külön kedvencem minden hétre. De ezeket sokat hallgattam mostanság. Klikkk Klikk és Klikk:D

~19. Szerinted nem gáz, ha egy fiú rózsaszínt hord?
A a felsője rózsaszín azt még elviselem. vagy esetleg nyáron egy gatya még belefér. Csak ne mindig csak azt hordjon. 

~20. Szoktál még meséket nézni?
Persze. Szerintem ebből nem lehet kinőni.☺

~21. Melyik a legkevésbé kedvelt film, amit valaha láttál?
A Rettenthetetlen. Életem legunalmasabb 3!! órája volt. Hogy mennyi minden mást csinálhattam volna...

~22. Ha lenne kincsed, hol rejtenéd el?
És honnan veszi a kérdés írója, hogy nincs?:O Egyébként egy olyan széfben, mint amilyen a Halálos iramban 5-ben is megtalálható. Egy olyan "malacperselyben"...:D

~23. Mit szoktál vacsorához inni?
Hidegebb estéken valami meleg gyümölcs teát. De egyébként vizet, nyáron limonádét vagy esetleg szörpöt.

~24. Mibe szoktad mártogatni a chicken nuggetseket?
Mindig más. De majonézzel mindent megeszek. 

~25. Mi a kedvenc ételed?
Nagyon szeretem az olasz ételeket, a görög és a kínai konyhát.

~26. Melyik filmet tudnád újra meg újra megnézni, mert annyira szereted?
Halálos iramban 5, endlesslove, de még rengeteg van. Az összes filmet igazából, mai tetszett.♥

~27. Utolsó ember, akit megcsókoltál vagy megcsókolt téged?
...

~28. Voltál cserkész?
Nem.

~29. Hajlandó lennél vetkőzni egy újságnak?
Nem. Senki ne nézegesse a csodálatosan kidolgozott felsőtestemet! :D 

~30. Mikor volt utoljára, hogy levelet írtál valakinek?
Ma délelőtt.

~31. Kitudod cserélni az olajat egy autóban?
Nem, de mindenképpen szeretném elsajátítani eme színvonalas feladat mikéntjét. 

~32. Bűntettek már meg gyorshajtásért?
Nem. Még nincs is sogsim.:D

~33. Volt már hogy kifogyott a benzined?
Nem. Továbbra sincs sogsim.

~34. Melyik a kedvenc szendvicsed?
A melegszendvicsek, és igazából minden, amiben rántott husi van vagy valami husi, de nem felvágott. Amit nagyon nagyon szeretek az a sulink büféjében kapható pulykamelles szendvicsit. Azzal nem lehet betelni.♥

~35. Kedvenc ételed reggelire?
Nem nagyon szoktam reggelizni, de a rántotta vagy bundás kenyér.☺

~36. Mikor szoktál aludni menni?
Attól függ mikor, de nagyon változó. Legkésőbb éjfélkor. De mostanában olyan 10 óra körül.

~37. Lusta vagy?
Néhány dologhoz igen.

~38. Minek öltöztél be Halloweenkor amikor még gyerek voltál?
Azért olyan öreg nem vagyok...:D Egyébként legutóbb pantomimes voltam. De voltam már hercegnő, margaréta és tavasztündér is. 

~39. Mi a kínai csillagjegyed?
Sárkány. *.*

~40. Hány nyelven tudsz beszélni?
Eddig még csak angolt tanultam. Úgyhogy egy, és a magyar. De még van mit tanulnom...

~41. Elő vagy fizetve valamilyen újságra?
Nem.

~42. A legoból vagy a kis farönkből építhető ház a jobb?
A legos. *.*

~43. Makacs vagy?
Eléggé.:D

~44. Ki a jobb... Kiss Ádám vagy Kőhalmi Zoltán?
Egyiket se szoktam hallgatni így nem tudom megmondani.

~45. Néztél szappanoperákat?
Most is nézek. Kikapcsolnak.☺

~46. Félsz a magasságtól?
Nagyon. A hidakon a legrosszabb. 

~47. Szoktál a kocsiban énekelni?
Ritkán igen.

~48. Szoktál a zuhany alatt énekelni?
Igen. Különben unatkoznék...:D

~49. Szoktál táncolni az autóban?
Naná. Bár elég pici a kocsink, de ne féltsetek engem...:D 

~50. Használtál már valaha pisztolyt?
Nem, de szeretnék elmenni egy lövő tanfolyamra is. Már apuval megbeszéltük. Furcsa, de támogatott...

~51. Mikor készítettek rólad utoljára portré képet?
Vagy egy hónapja egy fénykép automatában. 

~52. Szerinted a zenészek túl erőltetettek, túlságosan erőlködnek?
Ezt így merész lenne kijelenteni mindegyikről, de ismerek olyat, akikről ez elmondható. De pl. a tehetségkutatókban ilyenek az emberek. 

~53. Szerinted a Karácsony feszültséggel teli ünnep?
Nem. Mi nem szoktuk túlpörögni az ajándékozást. Valamit mindenki kap, de nálunk nem erről szól az ünnep. 

~54. Ettél már pierogit?
Nem. 

~55. Melyik a kedvenc gyümölcsös pitéd?
Barackos, meggyes és az almás.♥

~56. Mi szerettél volna lenni még gyerekként?
Nagyon szégyenlem, de nem emlékszem.:(

~57. Hiszel a szellemekben?
Picit. 

~58 Volt már déja-vu érzésed?
Nagyon sokszor előfordult már.

~59. Szoktál rendszeresen szedni valamilyen vitamint?
Marslakócskákat, meg egy ilyen lekvárt, ami tele van mindenféle földi jóval. 

~60. Hordasz papucsot?
Csak miután 1000-szer rám szólnak, hogy vegyem fel. Nem szeretem a papucsokat.

~61. Hordasz köntöst vagy fürdő köpenyt?
Köntöst csak akkor, ha a szobámban felejtem a ruháimat, vagy beteg vagyok. Egyébként nem.

~62. Mit szoktál hordani az ágyban?
Valami kényelmes pizsit. Ha nagyon hideg van még egy zoknit is felkapok. 

~63. Első koncerted?
Eddig csak anyumékkal voltam valami komolyzenei koncerten...

~64. Auchan, Tesco vagy Interspar?
Tesco

~65. Nike vagy Adidas?
Adidas

~66. Cheetos vagy Nachos?
Nachos

~67. Mogyoró vagy napraforgó mag?
Napraforgó mag

~68. Hallottál már a Tres Bien együttesről?
Nem, még nem hallottam őket.

~69. Jártál valaha táncórákra?
Igen, oviban sokat táncoltam néptáncot meg pop hangulatú dolgok is voltak a történetben, és alsóban is néptáncoltam. Meg néha mostanság is.

~70. Milyen állást képzelsz el a jövendőbelidnek?
Ezen sosem gondolkoztam. Nyilván nem emiatt fogom szeretni szóval amilyenben jól érzi magát. 

~71. Meg tudod tekerni a nyelvedet?
Nem:/ Pedig a kedvenc testrészem. 

~72. Nyertél már valaha betűző versenyt?
Még nem indultam ilyen versenyen, szóval nem igen volt rá esélyem.

~73. Sírtál már valaha boldogságodban?
Talán kétszer fordult elő. 

~74. Van bakelit lemezed?
Nekem nincs, de a családnak rengeteg van. 

~75. Van bakelit lejátszód?
Nem csak az enyém, ha nem anyuéké igazából, de én is használtam már. 

~76. Szoktál füstölőt égetni?
Nem. 

~77. Voltál már szerelmes?
Igen...

~78. Kinek a koncertjére mennél el szívesen?
Bármelyik olyan énekesére, akit szeretek. 

~79. Milyen koncerten voltál utoljára?
Azon a komolyzenein nagyon régen. 

~80. Forró tea vagy hideg tea?
Az időtől függ. Én egyébként hideg párti vagyok, de télen nem utasítok vissza egy nagy csésze meleg gyümölcsteát mézzel. ☺

~81. Tea vagy kávé?
Mindkettőt nagyon szeretem. De talán a kávét egy fokkal jobban. 

~82. Cukor vagy teasütemény?
Teasüti *.* ♥ Nyamiii

~83. Jól úszol?
Nem...:D

~84. Visszatudod tartani a levegőt, anélkül hogy befognád az orrod?
Természetesen.

~85. Türelmes vagy?
Inkább csak próbálok az lenni. 

~86. DJ vagy együttes a jobb egy esküvőn?
Ez a pár stílusától függ. Szerintem egy esküvő róluk szól és ezt ők döntsék el. Ha meg valaki beszól, hát menjen el a .... mert semmi köze hozzá. Ha nem tetszik ne hallgassa. 

~87. Nyertél már valaha versenyt?
Igen. 

~88. Volt már plasztikai műtéted?
Nem és nem is lesz. Baromságnak tartom.

~89. A fekete vagy zöld oliva bogyó a jobb?
Én a feketét egy picivel jobban szeretem. 

~90. Tudsz kötni vagy horgolni?
Nem, de meg szeretném majd tanulni. 

~91. Melyik a legjobb helység egy kandallónak?
A nappali :3

~92. Szeretnél megházasodni?
Egyszer majd biztos. Most annyira nem...☺

~92. Ha házas vagy, mióta?
....

~93. Kibe voltál belezúgva gimiben?
Ez még a jövő zenéje...:D

~94. Szoktál sírni és addig dühöngeni, amíg meg nem kapod amit akarsz?
Ebből már kinőttem, de persze sírni és dühöngeni ettől még szoktam. 

~96. Vannak gyerekeid?
Nincsenek. 

~97. Akarsz gyerekeket?
Talán. Majd idővel...☺

~98. Mi a kedvenc színed?
A lila ♥

~99.  Hiányzik neked most valaki?
Talán...☺

XoXo,
Lia ♥ 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe