{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - Az első...

12:48:00

Sziasztok!☺

Sokat gondolkoztam rajta, hogy megcsináljam-e az "Az első..." taget, de mivel még nagyon sok minden hiányzik, elnapoltam.
Viszont ez a VKP-s poszt is erre épül, szóval remélem tetszeni fog. Ebben is van, ami még várat magára, de azért lássuk...☺


~... szó, amit kimondtam.
Az én első szavam az 'apu' volt. Amúgy érdekes, mert én erről múlt vasárnap szereztem tudomást. Azon a héten kaptuk meg VKP Anyutól, Szilvitől, a tudnivalókat. És vasárnap megkérdeztem anyut. A válasz nem okozott nagyobb meglepetést. persze a húgom más tészta. Az ő első szava a mami volt...

~...plüss állatom. 
Valami kis bárányka volt, ezt nem tudom. Az első babámra viszont határozottan emlékszem. Ági volt a neve, és egy kicsit napbarnított "bőre" volt göndör hajjal. Emlékszem mikor egyszer anyukásat játszottam vele, ő "rosszat csinált". A büntetése elég középkori volt, de hát még kicsi voltam. Emlékszem, hogy kimentem a konyhába fakanálért, és mikor bejöttem lesújtottam a fegyverrel a kölökre. Olyan erősen rácsaptam szegény baba fejére, hogy leesett az egyik szemhéja. Vagyis nem teljesen leesett, de ott fütyügött. :DDDd Ma már nincs meg szegénykém.

~...szerelmem.
Ez még óvodában lesújtott rám. Oviban nem igazán voltak barátaim. Legalább is lány az nem sok. Persze jóban voltam pár lánnyal, de mindenkinek meg volt a maga helye, én meg kívülálló voltam. Egyszer aztán valahogy jóban lettem 3 fiúval a csoportból. Az egyik Máté volt, a másik Bence és a harmadik is Máté. A kettes számú Máté volt a szerencsétlen, akarom mondani szerencsés, akire először néztem másképp. És ő is így volt velem. Emlékszem mikor aludtunk, az ágyunkat mindig egymás mellé rakták, és, hogy ne tudjunk beszélgetni ellentétesen kellett feküdni. Mindig arra kért a srác, hogy hadd szagolgathassa a lábamat, é meg megengedtem neki...:DDD Én nem bírtam nyugton maradni, mert ahogy levegőt vett az csikizett. Meg egyszer, mikor kiment az óvó néni akkor ő átjött az én oldalamra, hogy a fejünk egymás mellett legyen. És ebben a meghitt helyzetben gyorsan megterveztük az esküvőnket, ami egy hajón lett volna. Minden apró részletre figyelt. De Ő sajnos egy évvel idősebb volt, így egy évvel előbb ment suliba, úgyhogy a nagy szerelemnek hamar vége szakadt.

~...csók.
Ez az egyik olyan, ami még várat magára.

~...legjobb barátnő/barát.
Mint említettem oviban nem igazán voltak lány barátaim, de az egyes számú Mátéval és Bencével nagyon jól kijöttünk. Együtt bogarásztunk meg kergettük a többi lányt gilisztával a kezünkben. Igen, elég fiús lány voltam.:D De egyszer az óvó nénijeim kitalálták, hogy mi nem lehetünk barátok, mert, hogy túl... nem is tudom már mit mondtak. Hogy mi túl huncutok vagyunk, vagy sokat nevetünk, vagy hangosak vagyunk? Már nem tudom. A lényeg, hogy minden erejükkel szét akartak minket választani. Egyszer mikor az ebéd utáni pisilést intézte a csoport, szóltak, hogy akinek kell az áljon előre. Én hátul álltam az egyes számú Mátéval, és odajött Kriszti néni, hogy a Máté menjen előre, mert neki biztos nagyon kell. Nekem nagyon kellett, ezért fogtam magam és utána mentem. Erre odajött hozzám Kriszti néni, hogy menjek vissza, mert, hogy most beszéltük meg, hogy én nem lehetek a Máté közelében... Fantasztikus volt...
Az első legjobb barátnőm, egyben az egyetlen igaz  barátnőm eddig. Szerencsére még mindig nagyon jó a viszonyunk!!♥ Általános első osztályában találkoztunk. Legelső nap, mikor már bemutatkoztunk és az ofőnk elmondta, mikre számítsunk szóltak, hogy sorakozzunk, és megmutatják nekünk a sulit. Persze már láttuk meg minden, csak körbevisznek így is, hogy tudjuk hol milyen óra van, hol a tanári, az orvosi stb. Nekem nem volt párom, de akkor Kingával megtaláltuk egymást, és párok lettünk. Annyira örülök, neki, hogy akkor és ott megismerhettem. Nélküle, nem tudom mi lenne most velem. Nagyon szeretlek!!!!♥♥☺

~...házi kedvenc. 
Sajnos a húgom asztmája és anyukánk allergiája miatt nem tarthatunk állatot. Ráadásul panelban lakunk és apukánk akkor se engedné, ha a fent említett dolgok nem lennének. Ha családi házunk lenne szó nélkül belemenne, de így ezt állatkínzásnak tartja és igaza van. Bár én is nagyon szeretnék állatot, azt úgy szeretném, hogy neki is jó legyen!☺

~...macskajaj. 
Hát nem tudom mennyire számít annak, de eddig ez volt az első ilyen komolyabb találkozásom a piával. Mikor év elején a lányokkal lementünk Sóstóra, akkor ugye ott volt némi ramazuri. Én nem igazán éreztem, hogy sok volt, de a lányok érezték helyettem is.:D Mondjuk első nap éhgyomorra az a kis pálinka se tett csodákat. Eléggé furán éreztem magam utána, de a szombat volt az igazi...:D

~...munka.
Hát pénzért még nem igazán dolgoztam eddig. Csokiért, és egyéb más kis apróságokért vigyáztam gyerekekre a plébánián és a Schönstatt családmozgalom keretein belül.

~...koncert.
Ezt már említettem valamikor, de elmondom még egyszer. Eddig csak egy ilyen komolyzenei koncerten tettem tiszteletem jó pár évvel ezelőtt a szüleimmel. Nem mondom, hogy nem mennék el most valami testhez állóbra, de meg vagyok nélküle egyelőre...

~...sminktermék.
Erre sem igazán emlékszem, mert anyukám régi holmijait mindig kicsórtuk a húgommal a szekrényből és azokkal játszottunk. Az első ilyen dolog az talán tavaly volt, amire emlékszem. Farsangra kellett a jelmezemhez, egy vörös rúzs, és vízálló szempilla spirál. Még mind a kettő meg van...☺  Pantomimesnek öltöztem ->

Most búcsúzom! Legyetek huncutok! Szép napot!☺
XoXo,
Lia♥

  A többiek elsői...

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe