Tavasz?

8:51:00

Sziasztok!☺

Ez mii? Kérdezem, hogy mi ez?! Mi a franc ez a fos idő? Emberek, március vége van. Tavaly ilyenkor már elég volt egy póló és egy pulcsi, és már lehetett fagyizni... Most mi van? Eső és szél, meg hideg... Jó most épp süt a nap, de kérdés, hogy meddig...
  Csütörtöktől már szünetünk van egészen jövő szerdáig. Most ez ugye annyira nem hat meg mivel most volt itthon pár napot, de persze örülök. Ha még aludni is tudnék, akkor meg szinte kicsattannék.:D
  Túl vagyunk az idei Jeremiás siralmain. Elvileg jók voltunk.☺ Szerda este voltam templomot takarítani, utána meg jól bekajáltam a Parti-co által készített szendókból.
  A szünet első 2-3 napját tanulással, olvasással és sorozat nézéssel gondoltam eltölteni. Meg takarítanom is kell. Vasárnap megyünk Érdre anyu szüleihez, hétfőn meg apu családjával étterembe.
  Apu család félét egyáltalán nem várom, csak a kaját, mert egy nagyon jó étterembe megyünk. De tuti megint feljön a továbbtanulás-bérmálás téma és akkor ott veszekedés lesz. Hogy hogy merek nem a családból választani, meg, hogy de biztos tudom már, hogy hova vettek fel csak bedurciztam és nem mondom el... Hát öcsém, hagyjatok békén!!! Az ÉN életem, az ÉN döntéseimmel. Ha megbánnám később az is az én bajom lesz. De nálunk mindenki mindent jobban tud a másiknál. Az nem számít, hogy amikor ők mentek át ezen még más volt a rendszer, meg az se, hogy engem nem zavarna, ha Szentendrére kéne járnom. Nem ők jobban tudják. Engem igenis zavarni fog....
Na, mindegy. A legjobb módszer a mosolyogj és bólogass!:D
   Tegnap ministránsokkal megnéztük a plébánián a Passiót. Kicsit sok volt a kis lelki világomnak, így este, de nagyon jó volt!
  Ma már tényleg muszáj takarítanom és tanulnom is valamit, mert hétfőn és kedden semmi időm és kedvem nem lesz.:/ Rengeteg programot szerveztek a többiek erre pár napra.☺ Meg sütiket is kell sütnöm. Remélem finom lesz és elnyeri a többiek tetszését is!!♥
  Na, most megyek, porszívózni...:/

Legyetek huncutok! Áldott Húsvétot! Kellemes szünetet, jó pihenést!!

XoXo,
Lia ♥

























You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe