Gödörben...

15:26:00

Sziasztok!☺

  Na, végre jó az idő, és nem kell 33674859 millió réteget magamra ráncigálnom, és mire kiérek a házból már le is izzadtam. Jó az izzadós része még igaz, de a többinek vége... Egy ideig.☺
 Szerdán sajnos vége lett a szünetnek, ami elég rövid volt és nem sok pihenés fért bele, de jobb mint a semmi. Hétfőn meglocsoltak a fiúk, és túlestünk egy nagy családi ebéden, úgy, hogy senki nem halt meg. Este meg részt vettünk a locsolóbálon. Nem mondom, hogy életem legjobbjai között van az az este, de jó volt! Kedden meg Kingával visszalocsoltunk mindenkit. Persze mi vizes palackokkal támadtunk...:D
 A hét eseménytelenül telt. Szerdán dilidoki és fogászat. Pénteken meg a Glamour napok keretében fosztogattuk a WestEnd-et és KÖKI-t Kingával.
Este még arra volt időm, hogy összevesszek apuval, utána mentem aludni.
 Szombaton elvittem Boginak a torta tortót, meg egy tortaformát, meg vásárolgattam. Délután megcsináltam a tortát. Ja és persze még egy kicsit veszekedtünk apuval.
Este találkoztunk Bogival és együtt mentünk Lillának a köszöntésére. Egész jól éreztem volna magam, ha nem végig az jár a fejemben, hogy már megint én vagyok a rossz, de hát ehhez az érzéshez már hozzászoktam. Néha úgy érzem, mintha egy gödörben lennék, és eszeveszettül kiabálok, hogy húzzatok ki meg segítsetek, de senki nem hallja. Mindenki megáll a  gödör fölött, bele néz, néha még integetnek is, de azt nem hallja senki, amit mondok...
  A tegnap estének is voltak persze jó részei. Például mindenkinek ízlett a sütim, és Kingával kaptunk virágot atyától, meg játszhattunk a motorjával.☺ De az est fény pontja az volt miikor hárman bezárkóztunk a WC-be és utána vagy fél órát vitatkoztam egy gyerekkel, hogy járjon vegyes boltba Duna-pláza helyett... :D
  Reggel lejátszottunk még egy vitát apuval, majd elmentem misére és próbára. Mire hazaértem lement Esztergomba kocsival... Isten éltessen!
Most itt ülök az ablakom előtt és abban gyönyörködök, hogy a cigányok, hogy ülnek a kis szemétdombjukon, amit a lakók a lomtalanítás során összehalmoztak, ahelyett, hogy tanulnék. Ráadásul a hasam is fáj, és éhes is vagyok...:D Megyek kerítek valami rágcsát!

Szép délutánt!
XoXo,
Lia ♥

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe