17:49:00

Hali!☺

Elég termékeny hét áll mögöttem, aminek örülök is, de jó fáradt is vagyok.
  Apuval a hét elején rendeződött minden, úgyhogy valamelyest hamar elhalványult a gödör dolog... A hét doli írásokkal, tanulással és filmezéssel ment el, meg voltam futni, és sétálgattam is egy keveset. Vasárnap délután, például, elindultam futni Bogival és valahogy Mikynél kötöttünk ki...:D Elég vicces szitu volt, de megérte. Hétfőn ugyan ezt játszottuk Kingával, de előtte szereztünk nekem pár száll tulipánt is.☺. Majd kedden végre elmentem futni egy kiadósat. Meg elkezdtem itthon is erősíteni. Remélem valami hatása lesz.:D
  Szerdán Kingával suli után elmentünk megnézni a Vasas Vs. Fradi, azaz Voldi Vs. Tomi, Gabe meccset. Nem volt rossz, bár se Tomi se Voldi nem került vízbe. Persze mi végig röhögtük az egészet. Már a bejáratnál is bénáztam a kapuval, szegény portás meg tök hülyének nézett, aztán kifelé menet megkérdezte a koromat... Egyébként Voldiék csapat nyert!☺
  Csütörtökön szemészetet kerestük fel anyuval, és csak fokozódott az orvosok iránti ellenszenvem. Nem tudom mi okozza, de nem bírom elviselni őket.
Vasárnap osztály misénk volt, úgyhogy mi olvastunk, délután meg gyerekekre vigyáztunk plébánián. Vicces volt. Én lefáradtam nagyon.
  Tegnap filmet néztem, és kiolvastam a D.A.C. 3. részét suli után majd elmentem futni Petrával. Jót beszélgettünk közben, és hála a délelőtti suliköröknek most a táv felét is egész könnyedén lefutottam.
  A mai nap viszonylag nyugis volt. Suli után elkértem Kinga menta színű ruháját, ami nekem nagyon tetszik, hogy holnap felvehessem.☺ Köszi!!!♥
Most még egy kis futás, töri tanulás és olvasás vár rám. Voltam könyvtárban a héten és rengeteg könyvet beszereztem, ráadásul Kinga ideadta a Hullócsillagot is, úgyhogy nem fogok unatkozni.:D  Ja és porszívózni is kéne, de azt már csak holnap...:D
  A hét bónusza, hogy Kinga tegnap mondta, hogy jövő héten lemennek a szüleivel a nyaralójukba, a Velencei-tóhoz, és én is mehetnék. Már nagyon várom!!☺

Legyetek huncutok! Szép hetet!☺
XoXo,
Lia♥


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe