Sok, sok minden... :)

19:21:00

Sziasztok! ♥

Vasárnap délután értünk haza Óbudavárról. Nagyon jól éreztem magam, és most nem volt olyan hideg, mint tavaly.

Péntek délután összecsomagoltam, átjött Kinga és együtt vártuk Nóri néniéket. Mikor megjöttek gyorsan bepakoltunk a kocsikba és két óra kocsikázás után le is értünk Óbudira. Megjegyzem, felejthetetlen két óra volt...:D
Mikor megjöttünk gyors mosdó, megszereztük a kulcsokat és bekempeltünk a "lakosztályunkba". Először úgy volt, hogy egy másik lány is, Mercedes, is velünk lesz, de végül, ő a családjával maradt.
Gyorsan lepakoltunk, és átmentünk az étkezőbe vacsorázni.
Mivel péntek volt, húst nem adtak, csak sajtot és zöldségeket. Na meg hagymát. És mivel aznap szinte semmit nem ettem, nagyon megfájdult a hasam és hányingerem lett, és ennek a hagyma nem tett jót, de végül is túléltem...:D
Vacsi után visszamentünk ledőlni, és felkészültünk az estére, majd laptoppal a kézben átmentünk a gépszobába, majd onnan a családok lakhelyére felügyelni a kölköket. Szerencsére, Napsit leszámítva, aki teljesen beőrült, mindenki hamar elaludt.:)
Megvártuk, amíg megjönnek a szülők, majd  visszamentünk a szobánkba. Persze, alvásról még szó sem volt. Átöltöztünk, és csináltunk egy csomó képet az egyen pizsiben, a MIAMI-s pólóban. Még beszélgettünk, hülyültünk és olvastam picit, majd alvás. :D

Másnap reggel 7 körül szólt az ébresztő, amit vagy háromszor lenyomtunk. Negyedjére már felkeltem, és elmentem tusolni. Mivel ot nincs szőnyeg, ahova kiléphetnék vizes lett a föld, emiatt pedig elég nehéz volt, úgy átvedleni magamat rendes ruhába, hogy ne legyen vizes, de ezt is megoldottam. Mikor Kinga is elkészült átmentünk reggelizni, majd gyorsan összeszedtünk mindent, ami kelhet és bementünk a Kis-előadóba, hogy ott várjuk a kölköket.
Tehát a délelőtt azzal telt, hogy rájuk figyeltünk, amíg a szülők tanácskoztak.
Utána egy gyors ebéd, majd Kingával felkerekedtünk és elindultunk Zánkára. Gyalog... Persze ezúttal, némi kaját és inni valót is vittünk.:D
Másfél óra alatt leértünk és pihiztünk egy picit. ( cirka 15 percet) Majd gyorsan elindultunk vissza. Plusz pont, hogy fagyit is vettünk.:)
Visszaérve fájdalmasan tapasztaltuk, hogy leszakad a lábunk, és, hogy a busz is akkor ért oda, így simán megvárhattuk volna... Mindegy.
Gyors vacsi, majd ismét gyerkőc felügyelet következett. Előtte Napasival, hármasban leültünk Don Matteot nézni, de nem jutottunk sokra.

A következő délelőtt is úgy zajlott, mint az előző, leszámítva, hogy Vajk babának beszorult a feje a szék karfájához, és alig tudtuk kiszedni. De sikerült!!:) Ebéd után összepakoltunk és csináltunk pár képet a "búzabúza" feelingű mezőn és indultunk is haza.

Még gyorsan egyeztettünk egyet Jules papszival, majd irány az ágy!:)

A hét egyébként szóbelikkel telet. Kedden voltam az Angélában. Az szerintem nem ment túl jól, de még bizakodok. Szerdán a Ward Máriát látogattuk meg anyuval. Hát elég érdekes hely, de egyenlőre annak az eredményét se tudom. Holnap vár a Gellért, ahol ma Kinga is tiszteletét tette. Hétfőn reggel 8-ra kell az Imrébe mennem, és szerdán megyek az utolsó helyre, a Szentendrei Ferencesbe.

A hétnek voltak érdekes mozzanatai, amiket egyenlőre nem kívánok kommentálni. De, ahogy mondani szokták: "egyszer mindenki élete egyenesbe jön..." :DDD 



Ja és, ha ez nem lenne elég, folyton kilométer hiányom van. Most is... És ez nagyon bosszantó. Majdnem elindultam az esőbe, hogy na futok két kört, de itt a húgom, és vigyáznom kellettrá, úgyhogy majd legközelebb...:D 
Na, megyek matekfüzetet díszíteni. Jó éjszakát!:) 
XoXo,
Lia ♥ 



You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe