{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - 3 kívánság...

19:03:00

Sziasztok Drágicák!:) Elég régen írtam, és ennek a fáradtság az oka. De most, hogy újra itt vagyok, tovább élvezhetitek, izgalmas életem mozzanatait!:)
A mai, egy VKP-s post lenne, mert, hát, még ilyen is van, és tudom, ezt is elég régen írtam...
Ez most arról fog szólni, hogy jön a 'Jó Tündér', akinek korlátlan a varázsereje, és azt a 3 kívánságomat fogom elárulni, amit tőle kérnék. Azt elárulom, hogy nem világ béke kívánságaim vannak. Persze én is szeretnék, de az embereknek maguknak kell akarniuk a békét, és nem azért kell annak lennie, mert egy tündérnek varázsereje van, vagy mert én vágyok rá. Szóval lássuk...


  1. Azt hiszem legelőször is azt kívánnám, ami az egyik karácsonyi kívánságom volt, hogy minden ember boldog lehessen. Nagyon szeretném, ha nem lenne szomorúság!:) Nyilván ide is mondhatnánk, amit a világ békéről mondtam, de ezt szívügyemnek érzem. 
  2. Kérnék egy kis bölcsességet, hogy sikeresen befejezhessem a tanulmányaimat. (majd pár év múlva...:D ) 
  3. És a 3. mindenképpen az lenne, hogy minden nap lehessen 3 kívánságom! Mert még rengeteg mindent szeretnék, de nem lehet belesűríteni 3 mondatba. Ráadásul, ki tudja, mikor jön jól, egy kívánság az ember tarsolyában?;)
Tudom nem olyan sok, de, ha minden nap kívánnék 3-mat összejönne egy adag... Plusz, ezek a legfőbbek. Ha lenne plusz 1, az az lenne, hogy hadd találhassak meg valakiket. Számomra két fontos személyt. 
Ennyi lett volna ez. Következő VKP az egy szülinapi lesz, mert 19-én lesz egy éves a mozgalom. Én persze később csatlakoztam, még nem vált rutinná, de majd idővel az lesz!:) 
XoXo,
Lia ♥

A többiek kívánságait itt találjátok:

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Lehet ha nagyon sok bölcsességet kapnál,be se fejeznéd a sulit hanem elzarándokolnál,vagy egyéb más dolgokat csinálnál :D

    VálaszTörlés

Címkék

Subscribe