Üdv Népem! ♥

20:45:00

Azt hinné az ember, hogy most már igazán megérdemel egy kis alvást, de nem. A legtöbb, amit aludtam a héten az 6-7 óra körül volt. És tudom, hogy ez sokaknál így van, de nekem ez nagyon kevés, ahhoz, hogy jól legyek!

Egy igazán eseménydús hét áll mögöttem. Hétfőn Kinga átjött és beszélgettünk, meg csokit burkoltunk.:D Kedden elmentünk délután a Margitszigetre, rollerral. Megkerültük az egész szigetet...:)Vasárnap Kinga is kapott rollert. Ugyan olyan mint az enyém.*.* Szerdán dilidokinál voltam, és jól felidegesítettük egymást. Erről később részletesebben is tájékozódhattok.:D Csütörtökön Matel találkoztam. Kibeszéltük egymásnak a reménytelenségeinket, és nagyon jól esett!

Kiderült, hogy Tomiék még nagyon is itt lesznek egy jó darabig. Csak 5-én indulnak. Hogy én addig, hogy bírom ki? Voldi nincs a közelben. Belgrádban van, meccsezik a csapattal. Öcsém... van pénz!! :D Ráadásul, ugye holnap megyünk meglátogatni a régi plébánosunkat, és Tomi is jön. És Adamék kitalálták, hogy menjünk fürdőbe. Ajj.. én nálam jobban senki nem szereti a vizet, meg a pancsikolást, de ahhoz le kéne szőrteleníteni magam, előszedni a fürdő holmikat, és nem ártana, ha ilyen befolyásolhatatlan tények sem piszkítanának bele a dologba. Végül is, ha nem pancsizok, sétálunk Kingával meg Bogival, esetleg beiktatunk egy korit!:D

Hétfőn megtudjuk, hogy milyen is lett a felvételi, és remélem minél többen megtudják, az eredményüket, szépen lassan leakadnak a témáról! Nem tudom felfogni, hogy még mindig nem unják. Megkaptuk a tanulói adatlapokat, és a drága osztályfőnököm, két oldalt lefelejtett... :D Erre már nem tudok mit mondani! De pozitívum, hogy idén is megyünk népdaléneklőre. Mondjuk most szóltak, és a verseny két hét múlva lesz, így győzni nem sok esélyt látok, de valahogy csak túléljük!

Na, lépek mert holnap korán kelek.... Hogy ebből is mi fog kisülni? :O :/ Legyetek rosszak!
XoXo,
Lia ♥

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe