Üdv Népem! ♥♥♥

20:23:00

Elég régen írtam, és ennek a félévi hajrá, és az állandó fáradság az oka.
A karácsonyi szünet nagyon jó volt. Sokat próbáltunk a pásztorjátékra, voltam korizni, sütöttünk, vásárolgattunk, és szilveszterkor lementünk a Balcsira, aztán meg a plébánián voltam.

A félévi hajrá, sok energiámat felemészti, úgyhogy nincs nagyon időm semmire, bár szeretném, ha ez nem így lenne. Szombaton felvételit írunk Kingával, úgyhogy, szorítsatok!Végre picit lenyugodnak a kedélyek, és megnyugszanak a tanárok! Az utolsó előkészítők a héten vannak, úgyhogy jövő héttől rengeteg szabadidőnk lesz. Hogy ez mit is jelent? Reszkess világ!! A felvételivel kapcsolatban is vegyes érzéseim vannak, mert egyrészről ott van a pici hang a fejemben, ami folyton azt mondja, hogy úgy se sikerülhet, meg a kétségek, hogy mi van, ha sehova nem vesznek fel. Viszont nem izgulok. Tehát nincs az a szívdobogás, meg te jó ég, meg nem akarok szombatot érzés. Majd péntek este már lehet lesz.

Tegnap, mikor épp a csoki és nasi utánpótlásért mentem, rájöttem, hogy igaz a mondás, miszerint, a férfi szívéhez a hasán keresztül vezet az út. Vagy van egy másik út is, de azt nem részletezném...:D
A héten volt időm egyet könyvtárazni is, így beszereztem pár könyvet.
Clarity a tisztánlátó, Egy ikerpár titkos naplója, Ónix (már olvastam, de megunhatatlan:) és Behálózva. Már kíváncsi vagyok rájuk.:)

Múlt héten elkezdtem a dili dokihoz is járni. Hát még semmit nem tudok ezzel kapcsolatban nyilatkozni, de nem rossz. Magadról kell beszélni 45 percen keresztül, ami néha, kicsit fárasztó, mert bele kell gondolni a kérdésbe, és, hogy milyen választ adj, de egyébként jó.

Február 20tól 22ig, megyünk Kingával Óbudavárra, gyerekekre vigyázni. Én már, ugye, többször is voltam, de már nagyon várom, és kíváncsi vagyok milyen lesz így. Nagyon szeretem azt a helyet, mert az a szabadság, amit ott érzek az felülmúlhatatlan. - ez, de hosszú szó...:D
Lehet átsétálunk majd Füredre, de még nem biztos... Elég régen voltam ott, úgyhogy kíváncsi vagyok, mennyit változott a hely. Bár egy utcányi település, nem sokat változhat.

Voldi a héten beszerzett egy új rollert. Olyan mint az enyém, csak szürke, és egy újabb kiadás.:) Tomiék jövő héttől nem lesznek, mert mennek edzeni, aztán meg utaznak Floridába (!!). Ezzel kapcsolatban vegyes érzéseim vannak, mert örülök, hogy nem kell a fejét néznem a kölöknek, viszont, tuti, hogy hiányozni fog. Ma se jött mert beteg.:/ Voldi meg egyik pénteken megy Belgrádba, meccsezni, de ő vasárnap már jön is vissza.

Holnap fizika tz., pénteken töriből megyek az 5-ösért, úgyhogy az egész hét csupa tanulás. De egyszer csak vége lesz! De megyek is, mert még át kell nézni az anyagot!

Puszika!! Legyetek rosszak!;)
XoXo,
Lia ♥




You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe