Üdv Népem! ♥ ♥ ♥

19:35:00

Frissen és üdén jelentkezem, az átrendezett szobámból, már túl a felvételin.

Tegnap volt a nagy nap, és egész tűrhető lett. 

A Semmelweis szakközépben írtuk, Kingával, és már az odajutás is elég érdekesen alakult, mert volt egy ki félreértés, de a probléma elhárult! Kiderült, hogy egy másik barátnőm, Dina, is ott írta.:))
Mikor megérkeztünk és megtaláltuk a termet, még mindig nem izgultam, és ez így maradt a feladatlapok kiosztásáig. 
A nő, aki velünk volt, elmondott mindent, és egy cetlit is adott a tudnivalókról, majd nekiálltunk. A magyarra elég volt az időm, és könnyűnek bizonyult. A matek már kevésbé. Az idő is kevés volt, és szerintem nehéz is volt. De megírtam. Egyébként vagy öten belázasodtak az osztályból, utána.:D És Tomi sem jön, remélem holnap!!! 

Apu értünk jött és hazadobtuk Kingát.
Délután átrendeztük a szobámat, és elmentem sétálni Kingával. A szobám nagyon jó lett! Így sokkal jobban tetszik, és a napfény is jobban átjárja. Este pedig bedőltem az ágyba. 
Reggel, minden a szokásos forgató könyv szerint zajlott, mise, próba, Annás beszélgetés a sarkon. Négykor pedig gyerekvigyázás. 
Tegnap este óta rágódom egy dolgon, így nagyrészt most aludtam, de azért igyekeztem aktivizálni magam, a hajfájás ellenére. 
Óbudavárt viszont, már nagyon várom!:)

Mostanság megint előszedtem RollCit, a rolleremet, mert olyan tavaszias idő van, hogy ne a szekrényben porosodjon a drágám, és Kinga is kapott. Ez érdekes lesz...

Egyébként végre rászántam magam, hogy megtanuljak pár daalt zongorán. Avril Let me go-jával kezdtem. Még csak az első felét tudom, de nem adom fel!:D 

Holnaptól új órarend, pénteken megkapjuk a félévit, és osztály korizás lesz, és még több tz. Phff... Adam meglepi bulija, elvileg februárban lesz, de nem tudom, hogy elengednek-e, meg, hogy egyáltalán mit kezdjek magammal egy sörözőben (na, azért lennének ötleteim, csak nem lenne teljesen legális, és utána, hogy megyek haza? :D mondjuk elvileg változik a helyszín, úgyhogy...). Jó, persze, szeretnék menni, de, ha apuék azt mondják, hogy érjek haza 9re nem hiszem megyek.:/ 
Voldival se beszélünk mostanság. Épp, hogy írt 2 szót, hogy milyen lett az írásbelije. Mindegy. 

Na, goodbye baybes, megyek enni! ♥  
XoXo,
Lia ♥ 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe