{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ilyen volt 2014

15:34:00

Sziasztok Rizspudingok!:D (mindenkit így hívok...)
Szóval ez lett volna, az év utolsó VKP-ja, de mivel tegnap nem voltam, ma rakom ki.
Mint a cím is mutatja, ez egy ilyen kis összegzés lenne az évről. Remélem nem lesz nagyon uncsi. De azt el kell mondanom, hogy nekem nagyon fog hiányozni a tavaly. Eddigi, rövidke életem legjobb éve volt. Remélem ez is ilyen lesz majd.
Arra gondoltam, hogy ilyen címkék alá összeszedném a dolgokat, és, ami nem besorolható, azt majd a végére hagyom.
Essünk is neki!:)

Barátság: 
A tavaly kibontakozott szoros barátságunk Kingával idén, csak még szorosabb lett. Ma már el se tudom képzelni mihez kezdenék nélküle, és, hogy hogy bírtuk eddig egymás nélkül. A ministráns csapat nő nemű tagjaival is sikerült megbarátkozni. Petrával nagyon jóban lettünk, akkor ugye ott van Bogi, akit Petra miatt ismerek, de Tamival, Leilával és a nővérével is egészen jó a kapcsolatom. Lilla kicsit problémásabb, de, ha akarom őt is el lehet viselni. Osztályban Tomival, és Voldival is sikerült valami kezdetlegeset kialakítani. Még egy pár fiúval egész jóban vagyok. A lányokkal nem tudok normálisan beszélni, vagy bármit csinálni, úgyhogy velük nem nagyon kommunikálok.

Fiúk:
Tomi...hmmm nem tudom mit mondhatnék ide. A reménytelen dolgokat vonzom, de erre valószínűleg már Te is rájöttél.:D -szóval ezt most hagyjuk is, annyi a lényeg, hogy nagy újítások nem történtek.

Család:
Ha lenne diagram azzal, hogy indultunk és hol tartunk mint odafigyelés, meg ilyesmik akkor így nézne ki kb. (A számokat és feliratot ne nézzétek, netről szedtem.) Mindegy. Én túlélem. Egyszer majd, csak egyenesbe jön minden. Persze vannak szép pillanataink, de mindig van, ami nem tetszik és akkor kész káosz van. Nem utáljuk egymást, de nem mindig dúl a love.




Programok:
Ebben az évbe éltem át az eddigi legjobb programokat is. Jó már 2013 év végén is beindult az élet, de nem tudom mit csináltam volna, ha nincsenek ezek a progik. És Kinga...:) Sok mozi, kirándulás, beszélgetés, kajálás, futás, korizás, ott alvás, balcsizás, csak, hogy néhányat említsek. Remélem idén is ilyen sok jóban lesz részünk!:)

Minden más:
Ez az év a változások éve volt. Találtam egy helyet, ahol jól érzem magam. (kivéve mikor, depis vagyok:D) Egy csomó új dolgot kipróbáltam.
Idén először tudtam őszintén azt mondani  szülinapomra és a karácsonyra, hogy nem kell semmilyen ajándék.
Már nem szégyellek bizonyos dolgokat.
Sok mindent tanultam, de még nagyon sok mindent kell, és szeretnék is. Tudom, kik az igaz barátaim és kikre számíthatok.
Ez volt életem legjobb éve. Már ahogy elindult, az se volt semmi, de a vége valami fantasztikus volt. (erről később bővebben;) )
Talán ezért lehetett, hogy ahelyett, hogy örültem volna az új esztendőnek, könnyes szemmel néztem a tűzijátékot, és azt, ahogy a barátaim örülnek, és pezsgőznek.
Azon töprengtem, hogy hogy félhetünk valamitól, amit még nem éltünk át... De nem sikerült rájönni.:/
Remélem mindenkinek remek éve lesz, sok boldogságban és sikerben lesz része!
Boldog Új évet még egyszer! Legyetek rosszak!;)
XoXo,
Lia:)


A többiek évéről itt szerezhettek tudomást:)





You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe