♥ Üdv Népem! ♥

15:30:00

Tegnap volt a sulis farsang és Adam meglepi bulija is.
Miután végre kicsöngettek az utolsó órámról, gyorsan hazajöttem ebédelni és átöltözni lilába a farsanghoz. Illetve ellenőrizni, hogy Bogi üzent-e. Összeszedtem pár lila ruhadarabot hímnemű osztálytársaim részére, és gyorsan átmentem Kingához a ruhájával. Rekordidő alatt öltözött át, és értünk vissza a suliba, ahol a többiek nagy örömmel fogadták a női ruhák özönét. Kaptam a fejemre lila festéket, és csináltunk csoport képet, majd mehettünk játszani a tesi terembe.
Minden osztály bevonulóját megnéztük, és a töri tanárunké lett a legjobb.:D A mienk meg a legunalmasabb.
Én 4 óra után picivel eljöttem, de addig volt sok játék, meg tánc. Majával meg volt egy érdekes beszélgetésünk a mosdóban, hogy miért nem szereti a farsangot...
Itthon gyorsan átvedlettem magamat csinibe, szereztem egy torta hordozót, és elrohantam Bogiékhoz, segíteni vinni a tortákat.
KÖKI-ről mentünk Petivel és a többiekkel meg a Kálvinon találkoztunk. Onnan felmentünk a Gellérthegyre, ahol több mint fél órát várakoztunk, és odafagytunk. Bár szerencsére Boginál volt kaja és pia is.:D
Mire Kinga és Adam megjött már nagyon fáztunk. Hogy a belépőjük hatásos legyen Miki elhajította az egyik tortát, így az leesett a földre és ő maga is tiszta torta lett.... Ez a gyerek, hogy él még? :D Jó az én hibám is, mert én adtam a kezébe a tortát, de akkor is...
Miután kiröhögtük kellően és a menthető részeket, felnyaltuk a földről elindultunk a LoyolaCaféba. Nagyon hangulatos hely, jók a zenék, a kiszolgálás se rossz, jók a piák, nem zsúfolt, és nincsenek tróger alakok. 10/9 pont :D
Miután mindenki megjött és rendeltünk, felköszöntöttük Adamet, tortáztunk és énekeltünk. Sajnos nekem a hasam irgalmatlanul fájni kezdett, mert marha éhes voltam, így viszont nem sokat tudtam
enni.:/
Egy idő után Bogi meg én bekempeltünk a mosdóba beszélgetni. Ekkor nézhetett be Lilla, de mi elkerültük.
Táncoltunk is, és Kinga is csatlakozott a kis tanácsunkhoz. Megnéztünk valami előadást,a mi elég érdekes volt.:D És ittunk jó sokat. Majd újabb ugri-bugri következett.
Aztán indultunk haza. Én a határútnál leváltam, Flóráékkal, és haza villamosoztam.
Mondanom se kell, hogy itthon szinte bedőltem az ágyba.
Most tanulnom kell, a szóbelikre, úgyhogy elköszönök Tőletek!
XoXo,
Lia ♥

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe