Egy jó nap... ♥

20:25:00

Halihó!☺


A mai egy egészen jóra sikeredett nap lett. 
Visszatért a két "világjáró" Miamiból. És Tomi nem felejtette el a pólót, amit természetesen nagyra értékeltünk Kingával.*.* *.*


A következő pozitívum, hogy a csütörtöki nap, az egy laza nap. A legtöbb koncentrálást igénylő óránk a magyar, de mivel a szóbelikre készülünk, most itt is csak beszélgetünk. 
Apropó szóbeli... Mára egy suli kivételével, mindegyik kirakta az időpontokat. Holnap pedig megtudom az Imréjét is. 
Miután az idő elvánszorgott a fél 3-hoz és végre kicsöngettek az utolsó órámról is, mehettem haza, hogy kajáljak, és pihenjek egy kicsit, majd elmentem találkozni Lillával. 
Bevallom őszintén nem erre számítottam, de jó volt. És végre mindent betudtam szerezni, ami kell, és  nem kellett visszamenni semmiért, mert elfelejtettem volna... 
Lillával megbeszéltük, amiért jöttünk, és beszélgettünk picit, ilyen semmiségekről is. Mindezt persze egy finom kávé illetve forró csoki társaságában. Hmmm.... ☺☺☺




Miután mindent megtárgyaltunk és elfogyasztottunk mentünk is haza. 
Itthon pedig azzal kellett szembesülnöm, hogy beteg a húgom. :( Szegénynek elment a hangja. A kis cukit a Mickey egeres fehérneműk rögtön felvidították... :D 
A nap még egy különlegessége, hogy végre megszereztem az Origint is. ☺ Ennek is marhára örültem, mert már elég régóta szeretném. ♥♥♥


És nem mellesleg, már csak egyet kell aludni és megyünk Kingával Balatonra!! Óbudavárra fogunk levászorogni, hogy a Schönstatt Családmozgalom tagjainak gyerekeire vigyázzunk. A legjobb az egészben a szabadság és ingyen kaja. Úgyhogy holnap délután indulunk. Be kéne pakolni, mert különben tuti itt hagyok valamit... Na mindegy. 
Utolsó dolog, hogy végre befejeztem az Üvöltő szeleket. A filmet. Hát rengeteg érdekes rész volt benne, amiket nem tudok hova tenni... De nem volt rossz. Kicsit örültebbre számítottam. 
Na most zúzok tusolni, úgyhogy pápá! ☺ 

XoXo,
Lia ♥ 




You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe