Good afternoon!:)

12:42:00

Sajnálom, hogy ritkán írok, de valahogy nincs semmi energiám. De igyekszem ezen változtatni!:)
Nem sok minden történt az elmúlt napokban.
Egyik nap elmentem Almával egy tóhoz. Ettünk jégkását és kiröhögtünk 2 fiút. Olyan feltűnően próbálták játszani az agyukat, hogy az már több mint röhejes volt.
Tegnap pedig a ministránsokkal voltunk a Margitszigeten, Bringó-hintózni. Végül is jól éreztem magam. Rosszabbra számítottam, de jó volt. Mondjuk főleg azért, mert Adam nem hagyta, hogy a mosolyon és nevetésen kívül bármi más is kiülhessen az arcomra.
Nem rég mondtam Kingának, hogy már nem ábrándozom utána, hát most fogalmam sincs mit csinálok.
Tegnap miután visszaértünk bementünk az Európarkba Mekizni, piát vagy cipőt venni. Miután én és Adam nem kértünk Mekit elmentünk CCC-be körülnézni meg beszélgetni. Annyira jó volt vele csak ketten és kb. az egészet végig röhögtük meg kielemezte nekem a cipőket... Szóval tipikus Adam. :D Aztán átmentünk Libri-be, ott elmondta miről szól az Üvöltő szelek és, hogy az egy borzalmas film meg ne nézzem meg. Hát kösz a tanácsot!;) Utána átcammogtunk az Interspar-ba piát meg jégkrémet venni. Ott is jól elvoltunk aztán a kasszánál hatalmas sor volt és a Miki felhívta. Adam beadta neki, hogy a buszon vagyunk és az egész hívást végighallgatta az előttünk álló pasi. Aztán meg láb csatáztunk egyet a pultosnő örömére. :D Utána visszamentünk a többiekhez és ott míg vártunk rájuk elmesélt 1-2 dolgot. Mikor befejezték Lilla és, az öccse, Máté elköszöntek és leléptek, mi meg mentünk cipőt venni a Mikinek. Ez se volt egy unalmas folyamat, meg Adamnek itt is feltűnt, hogy egy embernek a fél segge kilóg és úgy érezte, hogy ezt nekem mindenképp látnom kell. Komolyan, ő mit néz az embereken? 15 perccel előtte ugyan ezt játszotta el csak akkor valamelyik bolt előtt. Na, ilyenkor félek tőle!:D
Holnap megyünk az unokatesómékkal Gárdonyba, vasárnap meg apuékkal Füredre. Még kéne venni egy csomó mindent úgy, hogy most megyek.:)
Xoxo: Lia:)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe