Csapatépítő tréning avagy hulla fáradt vagyok

14:16:00

Pénteken a templom búcsú utáni agapén vetődött fel az ötlet, hogy másnap itt alhatnánk, bár már tervben volt. Miután a Papszi is megengedte nem volt más dolgunk mint egyeztetni.
Szombaton délután kisütöttem majdnem 30 palacsintát, ebből 20at elvittem. Miután végeztem és Kingával nagyjából átdumáltuk, hogy ki-mit visz, nem visz, miben megy elkezdtem készülődni. Végül egy nagy sporttáskába rámolta bele minden holmim és felpattantam a rolleremre majd irány a megbeszélt találkozó hely.
 Természetesen Kinga késett:D, de Lilla és Tami ott voltak ezért elindultunk együtt. Fél úton felszedtük Kingát és ketten visszamentünk a sekihez, de Petrának még nyoma se volt, ezért elmentünk kajáért. Mire visszaértünk Petra és a barátja Peti már megérkeztek. Amíg Lilláékat vártuk rollereztünk, majd miután megjöttek nagy nehezen bejutottunk a plébániára.
 Lecuccolás után picit beszéltünk majd kimentünk Papszihoz beszélgetni. Fél 11 körül bementünk és elkezdtünk beszélgetni meg csináltunk ilyen "felírjukaproblémátapapírraéselégetjükésakkorelszáll" dolgokat. Meg egy kis körömfestés is becsúszott.Volt röhögés, sírás, minden, de nagyon jó volt!:) Kettő körül a többiek álmosak lettek ezért takarodót fujtunk.
 Én és Kinga viszont kimentünk a konyhába beszélgetni, meg egy idő után beköltöztünk az irodába. Épp nagyban beszélgettünk, mikor Tami a szívbajt hozta ránk. Mondta, hogy keresett minket, mert megijedt, hogy eltűntünk. Aztán vele visszamentünk a szobába. Ott kaptunk 2 nagy ölelést Lilától és nekiláttunk "aludni". :D Ez úgy nézett ki, hogy én és Tami egy ágyon, Petra alszik a másikon, Lilla pedig a földön és Kinga eszik. Halál komoly, hajnali 5kor eszik. :D Miután befejezte a lakmározást befeküdt közénk Tamival, de így se ment az alvás, mert folyton röhögtünk. Mindegy valahogy elaludtunk.
 Reggel, mire mi ketten felkeltünk Lilla és Tami már leléptek, Petra meg már fent volt. Bekaptunk pár falatot és átmentünk a 9es misére. Mise után vissza mentünk, összetakarítottunk és elindultunk haza.
Hazakísértem Kingát, majd én is hazabattyogtam.
Az úton egyszer baromira rosszul lettem, nem tudom mi bajom volt, így szúrt és fájt a bensőm és alig kaptam levegőt. Meg rohadtul szédültem, de azért hazaértem.
Ennem kéne valamit mert továbbra is nagyon szédülök. Az érzéseimet, most sehogy se tudnám leírni úgy, hogy egyenlőre sziasztok!:)
Xoxo: Lia:)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe