Múlt hét:)

20:29:00

Múlt hét hétfőn sajna elkezdődött a suli. Engem  első nap szemen dobott egy labdával, de ettől függetlenül szerintem egészen jól telt a hét. Pl.: kedden megkaptam az új szemüvegemet is.
 Így 8-os ként mindenki azt várná, hogy megkomolyodtunk de nem... egyáltalán nem.  Sokat voltam Kingával és kisírtam neki a Tomival kapcsolatos érzéseimet is. Együtt összehoztuk, hogy mind ketten elmehessünk a Balcsira. Egyszóval jupiii!:)
A pénteket már mindketten nagyon vártuk. Utolsó óra után rohantam haza a könyvekért amikkel sprinteltem a könyvtárba Kamival. Utána feltankoltam nasikkal és haza rohantunk pakolni. Egy gyors fürdés, hajmosás után apu eldobott a KÖKI-re ahova én érkeztem elsőnek. Negyedóra után befutott Tami és később Lilla is. Elindultunk megvenni a jegyeket és közben megérkezett Kinga Petra társaságában. Aztán sprinteltünk a vonathoz a dög nehéz táskákkal.
 Olyan 2 óra utazás után megérkeztünk Sóstóra, a plébánia nyaralójába. Lepakoltunk és ettünk egy keveset majd elindultunk este sétálni. Én picit furán éreztem magam és ezért kértem, hogy álljunk meg. A Balcsi mellett csináltunk képeket meg ilyen mutatványokat. Jókat nevettünk. Mikor visszaértünk megnéztük az Átnevelő tábort, illetve csak a felét és mentünk aludni. Előtte még volt egy kis pók ölő akció, de után zavartalanul szenderültünk álomba.
Szombat reggel egy 2 órás készülődés után elindultunk reggelizni. Mivel helyben nem volt semmi elfogadható elindultunk Siófokra. Nem vicc! Majdnem 2 órát gyalogoltunk, de megérte. Bár a reggeliből ebéd lett, de a kínai mindenkinek nagyon jól esett.
Ebéd után megnéztük a Sarlós Boldogasszony-templomot majd szétváltunk. Én, Lilla és Tami elmentünk sétálni és beszélgetni, meg Lilla vett sört, Kinga és Petra pedig dumcsiztak egyet a parton. Aztán vettünk vacsira Mekit majd elindultunk a pályaudvarra, mert vissza már senkinek nem volt kedve gyalogolnia.
Otthon kicsit mérgesek lettünk mert, Atyuci nem adta oda a stég kulcsát és ezért nem tudtunk kimenni. Helyette a padon vacsiztunk és nevetgéltünk.
Miután befejeztük a 'lakománkat' felmentünk a magas-partra. Én teli energiával énekelve, ugrálva és táncolva a többiek meg úgy ahogy... :D Fent egy kis selfizés majd nyomás haza.
Haza felé még megálltunk egy vigasztaló körre az egyik stégnél majd otthon folytattuk az evést, lelkizést, hülyülést.
Olyan éjfél körül nekiálltam rémisztgetni az emberkéket, aminek az lett az eredménye, hogy 5 lány nyomorgott a WC-ben...:DDd
Másnap reggel készülődéssel és pakolással telt. Majd mielőtt indultunk volna kimentünk egy stégre. Ebből az lett, hogy én a Balaton közepén lejtettem egy rögtönzött kacsatáncot és megmártóztam ruhában. Itt kiemelném, hogy alapból is átlátszó fehér pólóban voltam, úgyhogy kicsit se bámultak meg az emberek hazafelé.
Gyors átöltözés majd versenyfutás az idővel és már a vonaton is csücsültünk. De persze nem én lennék, ha simán telik a haza út. A 3-as metróval volt valami gebasz ezért a 4-esről metró pótlóra kellett szállni majd 3-as metró és busz. Egy gyors mise majd mire feltűnt már itthon ültem és pakoltam kifele.
A második hét sok tanulással és még több röhögéssel telt... :D Szép hetet és jó tanulást!:)
XoXo, Lia:)
U.i.: bocsi, ha nagyon összevissza lett, de már elég fáradt vagyok! Na, puszikaa!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe