Salute!:)

17:28:00

Tudom kicsit eltűntem, de mostanában eléggé sok dolgom akadt. Ráadásul még a laptopom is tönkrement. De a héten "meggyógyult" úgyhogy gondoltam ideje lenne írni egy kicsit.
Először ott volt a húgom szülinapja, amire még mindig nem vettem semmit. Majd Karácsonyra... ami késik nem múlik! ;)
Aztán múlt héten sokat voltunk Kingával orvosoknál. Mindketten megfáztunk picit, ezért meglátogattuk a háziorvosomat és a fül-orr gégészeten is tiszteletünket tettük.
Múlt héten volt az osztály fényképezés is. Persze, hogy megsértődött Maja és továbbra se tudunk normálisan kommunikálni. Én év végéig még tuti mefolytom párszor. Ó, és persze, hogy Tomi mellé kerültam és arghwww. Hogy lehet valaki ennyire édes? Jó, ő pont nem az, de akkor is... Én annyira szeretem!
Ebből következett, hogy mikor kitalálta, hogy süssek a szülinapjára tiramisut én megcsináltam. Mondjuk mikor azt mondta isteni az mindenért kárpótolt!:))
Múlt vasárnpa mise után voltam először ének próbán meg utána volt családi ebéd a Nótafában. Hát, én végig angoloztam, de ettől függetlenűl egészen jó volt.
Előtte pénteken petig múzeumi nap volt a suliban. Nem kellett korán bemenni ezért Kingával egy Mekivel indítottunk, prsze emiatt elkéstünk, de megérte! Majáék végig kibeszéltek és fújoltak, de mi csak röhögtünk. A Pál-völgyi barlang nekem elég uncsi volt, mert tavaly láttam. A végén még Tomi is csatlakozott hozzánk Kingával és a buszig játszottunk. És foghattam a kezét. És tudom, ez most úgy hangzik mintha egy 9 évesre rámosolygott volna Jb. A videó klippben. De akkor is. Szerintem elolvadtam párszor az nap.
Mivel ez így elég silány nap lett volna még beiktattunk egy JonoYogo-t Kingával és Bencével. Meg vadásztunk a WestEndben pengetőt Kingának és selfiztünk a Dunánál, majd lassan véget ért a nap.
Tegnap este volt egy kis kerti-party a ministránsoknak, amire engem is hívtak és végül el is mentem. Bár majdnem elfelejtettem és a fülem csak még jobban fájt utána, de megérte, mert nagyon jó volt. Bográcsoztunk, ültem Bence nyakában és sokat beszélgettem. De, ami talán a legfontosabb, hogy rájöttem, hogy tényleg nem esznek Liákat! :)) Salynos előbb el kellett jönnöm és a képekről lemaradtam, de akkor is super volt!
Ma pedig kirándultam egy nagyot a Budai- hegyekben. A sulival. Hát, elég gyér volt de a halál uncsi részeket Balázs és haverjai feldobták. Meg összeszedtük az összes fogyatékos mesének a főcímdalát és azt énekeltük séta közben. - Én a térkép vagyok! - Itt van eljött Eperek... (ez nem fogyatékos!!!) - My little pony... - Itt van száz nap... stb. ... :DDD
Na, sziasztok!:)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe