Üdv Népem!:)

17:06:00

Tudom rég írtam, de őszintén se időm se kedvem nem volt nagyon az íráshoz. Meg Hejszegnő megint gyengélkedett úgyhogy nem is tudtam volna. Na, de most itt vagyok úgyhogy lássuk mi történt.
Először is végül nem mentem el a meccsre. Hogy miért? Mert ez a nagy eszű, idióta képes volt lebetegedni...no comment. Se baj 2-án megyek helyette Kingával.
Aztán múlt héten a tanárok hazaengedték Kriszt (késöbb előfordulhat Voldi ként) és nem tudtunk együtt haza menni. Hát én olyan pipa voltam egész héten, hogy azt elképzelni nem lehet. Szerdán jól lement a műsor. Ügyesek voltunk mindenki megdícsért és lebeszétlük Csutkával, hogy Kedden átmegyünk hozzá sütni.
Délután jött Kami barátnőja és itt aludt én meg picit átmentem Kingáékhoz, de aztán sajna haza kellett jönnöm.
Csütörtök nyugisan telt. Pénteken se volt semmi említésre méltó. Hétvégén nyugi volt. Vasárnap voltunk próbán, rengeteg ötletem van... :D Hétfőn lusta-napot tartottam. Kedden KÖKIsztünk Kingával meg sütöttünk Csutkánál finom Omlószédeszszütit szoszokésszel...:DDD
Tegnap végre sikerült levadásznom egy elfgadható kabit télre. Oylyan boldog voltam. Meg ugye fületlövetni mentünk Lillával, de nem elég, ha a szülő papíron megengedi, ott is kell lennie. Haljátok, külföldön vehetsz ki szobát azülői beleegyező papírral, de itthon nem kaphatok 2 nyomorult lyukat a fülembe??! Ez mi  már??
Aztán kér jómadár a frászt hozta ránk a Pullban...:d
Az egyik teljesen rám szállt és olyanokat kérdezett... Néha már hozzávágtam volna, hogy kérdezd Kingát, Te gyökér!!
Na, szerintem én most megyek és lenyugszom, majd késöbb folytatom a mai nappal!
Puszi, sziasztok!:)

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Csutka....mikor csutkázot...én meg majdnem megfulladtam a röhögéstől..és mikor kiment te is..és nem érette mi bajunk.:DDDDD hát igen omlosz volt...és lágy forma :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen...az a nap eléggé bájosra sikeredett:DD szegény, valyon mennit hellott belőle? :D vagy nem volt neki fura, hogy mikor kimegymindig elkezdünk suttogni?:D

      Törlés

Címkék

Subscribe