Üdv Népem!:)

14:57:00

*folytatás...:D

Szóval holtartottam? Ja, csütörtök...:D
Csütörtökön a nagyimmal mentem vásárolni, ugyanis 13 nap múlva itt a szülinapom. Kaptam egy szép táskát és a HVS 5. részét, amit 2 nap alatt ki is olvastam.:D
Pénteken délelött főztem egy fincsi gomba-paprikást, aztán délután elmentünk anyuval föletlövetni. Végre. Tök jó volt, gyorsan megvot és alig éreztem valamit. Mondjuk ha forgatom fáj, de majd elmúlik.:)
Tegnap megint összevesztünk apuval. Mondjuk már péntek délután is, de mindegy. Aze gyik átsírt szüneti éjszakán sok mindenre rájöttem. Van, aminek nagyon örülök, de van, amit örültem volna, ha nem kell rá gondolnom...
Ma meg Voldi meccsén voltunk Kingával. Természetesen apu ezért is be van rágva, úgyhogy kíváncsi vagyok mi lesz ha haza ér.
De a meccs nagyon jó volt. Mondjuk kikaptak 10-13-ra, de sokat nevettünk, kajáltunk és csodálatosankidolgozottfelsőtesttelrendelkezőhímpéldányokat bámultunk.:D
Aztán (dobpergés:D) Voldi anyukájával összefutottunk lent és megjelentek a nagyszülei is és azt mondták elvisznek. Mármint haza....:D Én ültem mellette, természetesen. Állati jófej nagyszülei vannak és elég viccesek. Meg az anyukája is nagyoon kedves.
Ésss, amióóta átjött a VASAS-ba ez volt az első gólja, amit most dobott. Mikor itt voltam. :)))
Na, viszont most megint megyek mert még tanulni kell holnapra...:( Meg Harcsa miatt mehetek be korábban...:/
Sziasztok!!:)
XoXo: Lia:)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe