Üdv Népem!:)

19:46:00

Képzeljétek a hét elején megkaptam az új laptopomat. Nagyon szép, és nagyon szeretem! Viszont ma nem mehettem moziba!! :(((

Holnap vendégek jönnek hozzánk, úgyhogy tegnap óta erre készülünk. Mikor hívtuk őket még jó ötletnek tűnt, de már nem igazán várom.
Tudjátok ilyenkor jön elő az az állandó jó-pofizás, meg nekem az ilyen összejövetelek után szokott fájni az arcom a sok mosolygástól.
Nem kétszínű a család, meg semmi baj nincs vele, csak nekem most ez az egész sok.
Kicsit elegem van abból, hogy mindig mindenki mindenről tud, és , hogy tuti, hogy a fő téma a továbbtanulásom lesz. Ami tényleg hiper-szuper-fantasztikus, de eléggé idegesítő, hogy már a csapból is ez folyik.

Múltkor kimentem tortát rendelni. Hát nem ezt a témát vette elő először a cukrász nő? :D - miután mondtam, hogy mindenki ezzel jön és már nagyon idegesít mindenkit... no comment. -_-

A jó viszont, hogy csinálok holnapra rántott húst, ami a múltkor nagyon fincsi lett. Mondjuk jó korán kell majd kelnem, de megéri.

Szóval, egyenlőre, a holnap úgy néz ki, hogy kelek, panírozok, ha marad idő elkezdem sütni a husikat. Utána go mise, pásztorjáték szereposztás és olvasópróba, majd rohanok haza, átöltözni és hajat vasalni. Ami az én esetemben nem két perc lesz az biztos. Ma este hajat akartam mosni, de alig van itthon sampon. Komolyan mondom az összes alján van kb. 2 csepp....?!

Na, megyek és nézek még egy kis Trónok Harcát, aztán megyek aludni. Jó éjt, szép álmokat!

XoXo, Lia:)

U.I.: Megvan mit kap az én drága rocker unokatesóm karácsonyra. Nem volt könnyű, de hát tökre megéri. Főleg mert ingyen van. Nekem legalábbis... :D


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe