{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - Sminkes táska

15:55:00

Sziasztok!
Szerda van, úgyhogy a következő VKP-s posztal jelentkezek.
Bevallom őszintén, ezt nem akartam megírni, de úgy vagyok vele, hogy csak össze tudok hozni valamit.
Szóval lássuk...
Igazság szerint nekem nincs állandó sminkes táskám. Ha megyek valahova, akkor bedobok pár cuccot, de azok se a legújabb, legmárkásabb termékek, hanem, amivel úgy vagyok, hogy "na, ez jó, ezt használjuk".
Ebben a tatyóban szokott lenni egy rúzs vagy szájfény, esetleg labello, kézfertőtlenítő, szempillaspirál, egy dezodor is el kél néha meg bedobok némi hullám-csatot is, mert az nálam fogyóeszköz.
Meg én az ilyen női vackokat is oda dobálom, ja meg a létfontosságú gyógyszereimet is. Mert van, hogy megőrülök és olyankor be kell dobnom egy-két dilibogyót...:D
Nyugi, nem. Fejfájás csillapító, torok cukorka, ilyesmik.
Tudom, ez így nem valami huhh, de nem tudom milyen, de nekem ennyi pont elég.
Nem szeretem az olyan lányokat, akiken 20 réteg vakolat van. Meg rohadt érzékeny a bőröm ezért inkább nem is kenek rá semmit. Jobb ez így, mint, hogy rákenek valamit, nem látszik és mikor lejön 554676 milliószor rosszabb mint a krém előtt. Meg én, amilyen béna vagyok felkenem és már le is szedtem. :D
Jól is jött, hogy erről kell írnunk, mert lassan el kell mennem bevásárolni és így legalább látom, hogy miből kell utánpótlást venni.
Szóval ennyi lenne, amit ide lehetne csatolni.
Ti, hogy álltok ezekkel a dolgokkal?:)
Na, további szép  napot!
XoXo,
Lia:)

A többiek alkotását itt láthatjátok:


You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Az csak a jobbik esik mikor felkened és le is jön.... tudod mi a rosszabik :P (tavaly,télen DM-ben :P pirosító:P )

    VálaszTörlés

Címkék

Subscribe