Üdv Népem!:)

12:42:00

Tegnap sajnos megint "visszaestem" ebbe a remek, beteges állapotba, úgyhogy, ma újra itthon élvezem az életet. Bár, bevallom, már kicsit unatkozok.
Azért történtek jó dolgok is az elmúlt hetekben.

15-én délután átjöttek a barátaim, annyi változással, hogy jött Bogi és Petra is, egy kis késéssel, és Eliza és Sam nem jött el. Sam, mint utólag kiderült azért, mert rántott hús volt az ebéd... Elizát pedig, még mindig nem értem. Na, de mindegy, mi jól éreztük magunkat.
Bár, mikor rájöttünk, hogy 16 nagy pizza helyett, 16 15 cm-est rendeltünk, kicsit megijedtünk, de végül elég volt.:)

A kövi héten, továbbra sem mehettem suliba, de már nagyon untam az agyam.:/
Aztán szombaton sütöttem egy, mint utólag kiderült, nagyon fincsi csokis-banános kekszet, amit Kinga elvitt a többieknek a hittanra.

Aztán végre elérkezett a vasárnap, és megtudtam, hogy mi a meglepetésem. Először elmentem misére, próbára és a ministránsok agapéjára is bekukkantottam. Aztán ebéd a családdal és egy nagy adag füzetmásolás következett.
4 óra körül megérkezett Bogi és Petra, hogy kicsit átalakítsanak.
Petra nekem esett gyantával meg csipesszel, majd megalkotta a szerinte tökéletes frizurámat az estére. Egy adag szemhéjpúder és rúzs, majd közös ruhaválasztás és indulhattunk is.
...Miután a lányok rájöttek merre kell menni, vagy egyáltalán hova.:DDDd
A Nyugatinál bolyongtunk egy sort, majd ráleltünk a helyre, ami nem más volt mint egy teaház. Méghozzá a Zöld teknős barlangjában. Miután nagy nehezen sikerült megtalálnunk a Kék-bölény barlangot és elhelyezkedtünk, rendeltünk. Én Mana-tea-t. Ne kérdezzétek, mi van benne, menta. Ennyire emlékszem...:D
A madártej tortám nagyon fincsi volt, és nagy sikert aratott.
Petráéktól egy pandás fülbevalót és a hozzátartozó nyakláncot kaptam. Bogitól meg egy nagy adag csokis sütit...nyamiii:P
Visszafelé Adam félrehívott, hogy Kinga valamit szervezkedhessen. Na és, hogy mit?
Persze, hogy a farsangi táncról van szó... phffff.
NEM akarok táncolni! miért olyan nehéz ezt elfogadni? Miért mondhat mindenki nemet engem kivéve??
- Jó buli lesz, Lia! Te jól táncolsz! - Aha persze. Pont annyira, amennyire megy a biosz meg a matek! :D ;) Ráadásul, szerencsémre, nincs olyan józan, épp elméjű fiú, aki táncolna velem...

A hétfői nap után ismét lázas lettem, úgyhogy most itthon kell maradnom. Még egy hétig. Nem mondom jó érzés, de már kicsit unalmas.:/

Sziasztok!
XoXo,
Lia:)

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. szia. most találtam a blogodra:))

    tetszik. követlek:)

    www.beautyandfashionmakeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) Köszönöm!:) örülök, hogy tetszik!:) A blog, amit linkeltél nem található...:/
      XoXo, Lia:)

      Törlés

Címkék

Subscribe