{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - Ha nyernék a lottón...

3:00:00

Sziasztok!:)
Nem tudom, hogy feltűnt-e, hogy oldalra kikerült egy új kép. A képre kattintva elolvashatjátok a cikket, ami leírja, hogy mi ez a kezdeményezés, amihez csatlakoztam, ha érdekel.
Szóval akkor kezdjük el az első VKP bejegyzést!:)

Hát, először is, ha lottóznék vagy lottózhatnék akkor vagy 5ös lottó vagy az EuroJackpot vagy mi.:D Bocsi, de ezt muszáj volt kifejtenem. Szerintem a többi gagyi meg itt legalább jó nagy a nyeremény.
Szóval, ha megnyerném valamelyiket mit kezdenék a pénzel?
Lássuk csak... Szerintem 3, plusz 1 opció lehetséges. Az, hogy melyiket választom az attól függ, hogy éppen milyen korosztályban vagyok és, hogy milyen a hangulatom.

~ Version A.:
Tudom, hogy ez most nagyon diplomatikusan fog hangzani és kicsit hülyének fogtok nézni, de én betenném az összeget egy bankba. Nem azért mert én ilyen nagyravágyó, pénzhajcsár vagyok, de szerintem annak nincs értelme, hogy elszórom 5 perccel az után, hogy megkaptam. Így meg mondjuk meg tudnám valósítani az egyik pontot a bakancslistámról. (Világ-körüli út) Vagy egyszerűen csak nekem ott gyűlne a pénz aztán majd, ha kell használom. A lényeg, hogy azonnal elkölteni semmiképpen nem akarom.

~ Version B.:
Már nagyon rég óta tervezzük anyuékkal, hogy veszünk egy családi házat. Persze mindenképpen maradnánk ebben a kerületben, de nem tiltakoznék, egy kertes ház ellen...
Szóval, ha elég nagy az összeg meg venném a házat, ha nem akkor meg vagy kipótolnánk apuék vagy pedig beraknám egy ilyen lakás-otthonteremtős számlára. Ne kérdezzétek mi ez a számla mánia nálam, én se tudom!

~ Version C.:
Szintén elég rég óta tervben van, hogy valahonnan szerválni kéne lovakat.:D Apunak, Kaminak és nekem. És, ha nyerték a lottón egy lovacskát tuti vennék. Mondjuk nálam már egy ideje vége a nagy szerelemnek a lovakkal, de a húgom nagyon szereti őket. Hát akkor kapjon már egyet. Legalább nem szívja a vérünket többet. Ezért...:D A maradék pénzt meg szépen elkölteném apránként.

~Version +1.:
Teljesen ellentmondva az elsőben kifejtett véleményemnek, jó esetben, szép lassan, rossz esetben azonnal elkölteném.:D
Vennék 1-2 új elektronikai cikket, ruhákat meg elmennénk valami szép helyre egyy hónapra egy családi nyaralásra. :)

Tehát ez lett volna az első VKP bejegyzésem, és remélem még nagyon sok lesz. Remélem tetszett és komiztok!:)

Itt láthatjátok a többi tag posztját:



You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe