Káosz

1:20:00

Hi Sweeties!

  Mostanság megint volt időm gondolkozni... Nem sok mindenre jutottam, csak annyira, hogy az életem per pillanat tiszta káosz.
Néha két oldalam vitatkozik magával, máskor mindkét oldalam egy harmadik személlyel üvölt.
Nem értem az embereket, és nem tudok kiigazodni bizonyos dolgokon.
  Ezektől függetlenül nagyon jó volt az elmúlt egy hónap. Bár tény, hogy életemben nem tanultam annyit mint ez idő alatt. De ez kamatozni fog, remélem!☺
  Meg volt az első sulis lelki napunk, amit nagyon élveztem. Nagyon tanulságos és érdekes volt. Szeretem más emberek szemszögét is meghallgatni, mert így egy másik nézőponton át ismerhetem meg azt a világot, aminek én is a részese vagyok.
  Jövő pénteken lesz a gólyaavatásunk, amin hupikék-törpikéknek kell öltöznünk. Lesz egy flashmobunk erre, egy táncunk erre és egy osztályvideónk, aminek még nem álltunk neki. De a tét egy szabad nap, szóval mindenki igyekszik odatenni magát, ugyanakkor élvezzük is a bohóckodást.
  Mikor van időm mostanában vagy olvasok vagy Elcserélt lányokat nézek. Újra és újra azt kell észrevennem, hogy, ami ott történik a főszereplőkkel az ha nem is teljesen, de kísértetiesen hasonlóan játszódik le az én életemben is...
Komolyan mondom az a sorozat valami eszméletlen jó...♥
Ja, ha már sorozatok... ma kijött a Reign új évadának első része!!! Még nem néztem meg, mert még nincs fent, de már alig várom a pillanatot mikor megnyomhatom a "lejátszás" gombot a gépemen.
  Hogy teljes legyen az életem a napokban szembesülnöm kellett néhány egészségügyi rendellenességgel is. Itt halkan megjegyezném, hogy régóta sejtettem ezeket... De éljen az egészségügy!
  Holnap elvileg megegyek Peti szülinapi bulijára, vásárolunk Kingával, takarítok és valamikor házit is kell írnom. :D És még nem is fürödtem...
Szóval most megyek pihikélni!
Jóéjt Babócák! ☺

XoXo,
Lia



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Reign *.* egyszerűen oda voltam és vissza tőle <3

    Tori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre kint van az új évad... *.* a második picit unalmas volt :/

      Törlés

Címkék

Subscribe