Új kezdet...

16:24:00

Hi Sweeties!

  Jelentem túl vagyok az első három hetemen, amit középiskolában töltöttem.
Én nagyon jól érzem magam. Az osztályom nagyon jó fej, a tanárok kedvesek és humorosak. Persze, vannak furább egyedek, de hát hol nem?
Az órák nagyon jó hangulatban telnek, néha még az igazgató is ránk kukkant.
Az órarendem egyenlőre elég húzós, a keddi 9 órám miatt, de most próbálom orvosolni ezt a problémát.
Maga a suli is elképesztő! Először is az egész hatalmas... még most is eltévedek benne. Sok a lépcső, meg a mellékfolyosó. Meg amúgy is 3 épületből áll a suli. Nekem kettőben szoktam óráim lenni, de mire átérek az egyikbe azzal elmegy a fél szünetem...
De az ilyen apróságokat leszámítva eddig nagyon is élvezetes számomra a kilencedik.
  Volt nyár végén gólyatáborunk... Hát az annyira nem volt jó. Nem volt rossz, csak igazából csak ismerkedtünk. Hiányoltam belőle a pezsgést. De így utólag belegondolva ez is egy pozitívum, hogy a gólya tábor az ismerkedésre van, szivatásokra meg adnak egy külön napot. :D Ez a nap ez október közepén lesz, és már mind a 65-en nagyon várjuk!
  Gólyatábor után Cserhátszentivánon, majd a Balatonon kötöttem ki. Az előbbinél, azért mert ott volt egy ilyen csapatépítős valami a gitáros énekkar tagjainak, utóbbi pedig, amit Nikoláj tavasz óta szervezett, kis kikapcsolódás a nyaralójukban. Mindkét helyen nagyon jól éreztem magam, és nem bántam volna, ha picit tovább tarthat. ♥
  Pénteken pár osztálytársammal, akikkel jóban lettem elmentünk hazafele gyrosozni. Nagyon finom volt, de persze apuék kiakadtak.... Mindegy.
Aztán Molli átjött, hogy elkezdjük kidolgozni a kémia projektünket. Egész sokat haladtunk vele, majd elkísértem őt a Nyugati-ig. Picit beparáztam, hogy egyedül kell majd hazajönnöm, de aztán összeszedtem magam, és olvastam. És nem történt semmi...☺
  Tegnap volt az unokatesóm esküvője, amire nem mentem el.
Ennek egy kiadós veszekedés volt a kiváltója, de ezt nem részletezném inkább. A lényeg, hogy szerintem mostantól nem nagyon megyek majd ilyen családi banzájokra...
  Egyébként elég pocsékul érzem magam, mert náthás vagyok, és a tüdőm percenként ki akar szakadni a helyéről. De mostanra már érzem, hogy picit talán jobb. Hála a mindenféle ház praktikáknak.
Amúgy sincs ebben semmi meglepő... Én ősztől tavaszig beteg vagyok. :D

Na lépek, mert van egy csomó tanulni valóm...
Legyetek huncutkák!:*

Lia










You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe