Stay strong

17:02:00

Hi Sweeties!

  A tegnapi kitörésem mára se csitult el.
Legszívesebben egy sarokba kuporodva végig bőgtem volna az egész napot, de erre esélyem se volt. Az első négy órára muszáj volt bemennem, és ebből mind a négy vagy dolgozat felkészüléssel, vagy dolgozat írással telt, szóval szuper nap volt. És, hogy teljes legyen most még egy szuper áramszünet is beütött... Ez volt minden álmom.
   Hazaérve ettem, aztán anyuval bementünk a Heim Pálba, ortopédiára. Kaptam tesi felmentést, meg gyógytorna beutalót. Ez lényeges haladás ahhoz képest,a mit eddig az orvosok megtettek mikor eléjük álltam a bajommal, bár még mindig nem az igazi. Fejlődünk...
   Holnap 90 percen keresztül fogalmazni fogok. A csuklóim már most jajongnak... Sebaj.
Délután karácsonyi vásár, aztán szombaton meg pályaorientációs nap lesz délig, majd rohanhatok pásztorjáték próbára.
   A vasárnap még tartogat meglepetéseket, úgy érzem, szóval azt már várom, de összességében talán ez az eddigi legbrutálisabb hetem az Angélában.
   Jövő héten utolsó hét. Még vár ránk jó néhány dolgozat, de pénteken már csak osztálykarácsony lesz. Aztán Avery meg én elmegyünk K.Ö.SZ.I.-ni. Aztán szombaton is önkénteskedek, és vasárnap is. A pláne az egészben az, hogy vasárnap Oliveval megyek, szóval hallgathatom a gyerekes hülyeségeit. Mazochizmus? Ááá, dehogyis.
   Hétfőn meg ministráns karácsony... Még azt se tudom, hogy annak mit adjak,a kit az osztályban húztam, nem hogy a ministráns kisgyereknek. Na, mindegy. Nyár van elengedjük...
  
xx,
Lia

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe