Olaszország *.*

19:54:00

Hi Sweeties! ♥

  Megyek Olaszorszáágba!! ☺☺☺
Bizony. Jövő márciusban megyek ki a sulimmal egy csereprogram keretében, egy hétre, Nápolyba. Elcserélnek...:D Én annyira boldog vagyok per pillanat!!
Családoknál leszünk elhelyezve, és lesz egy csomó program. Kulturális, didaktikai, turisztika meg effélék.
Aztán persze majd nekem is vendégül kell látnom azt, aki engem. Vicces lesz...
  Suliban most nagy a hajtás. Hét első két napját lázasan ültem végig, mert dolgozatok tömkelegét írtuk, és nem akartam pótolni.
Az ízületeim is kivannak, szóval per pillanat a nyugger szóval tudnám a leginkább jellemezni magamat.
  Jövő pénteken lesz az adventi vásárunk, amire eddig még nem sok képet csináltam, de a hétvégén belehúzok. Már van is néhány ötletünk Dorissal, hogy hol és mikor lehetne idilli, téli képeket csinálni. Az osztályunk is kezd egyre jobban összekovácsolódni. Jó kis négy év lesz ez.

xx,
Lia

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe