Őszi tag

17:00:00

Hi Sweeties! ☺ 

Rég volt már tag  az oldalon, és mikor rábukkantam erre gondoltam itt az ideje, szóval tessék. Én nagyon szeretem az ilyen jellegű posztokat, szóval remélem tetszeni fog!☺ 

1. Milyen ízesítésű a kedvenc teád ?
Erdei gyümölcs, menta vagy citrom. Mindhármat nagyon szeretem. ♥ 

2. Szereted a sütőtököt ?
Nagyon szeretem. Ez az egyik kedvenc dolgom az őszben. Persze csak a sült gesztenye után. 

3. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be ?
Halott menyasszonynak, de a boszorkány jelmez is szóba jöhet. 

4. Kedvenc dolgod az őszben ?
A szülinapom, a meleg pulcsik és bakancsok és a falevelek. 

5. Mivel töltődsz fel ilyenkor ?
Kellemes sétával, vagy a takaró alatt bevackolva egy jó könyv olvasásával esetleg egy vidám film megnézésével, egy csésze forró itallal és valami rágcsálni valóval. 

6. Kedvenc őszi kiegészítőd ?
Sál, sál és még több sál. 

7. Nagy meleg pulcsi vagy vászonkabát utcára ?
Mindkettőt nagyon szeretem. De talán inkább a nagy meleg pulcsi. 

8. Kedvenc ősszel induló sorozat ?
Idén ősszel jött ki a Reign és a Zöld íjász következő évada. :3 

9. Sima sál vagy gyűrű/cső sál ?
Cső sál. Én a sima sálakkal, ha túl rövid mindig bajban vagyok, hogy hogy tegyem fel. De rengeteget hordom mindkettőt. 

10. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz ?

Igen, elég sűrűn előfordul. Nagyon szeretek napszemüveget hordani, tehát kihasználom az utolsó őszi napsugarakat is. Ha nincs olyan jó idő, akkor pedig hajfeltűzőként funkcionál :D

11. Mi az a 3 dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz ?
Szülinapom, falevelek és '56. 

12. Kedvenc őszi tevékenység ?
Nagyon nincs olyan dolog, amit szeretek és csak ősszel lehet csinálni. Maximum a levélkupacba ugrálás. 

13. Kedvenc zene amit ilyenkor hallgatsz ?
Nincs egy konkrét zene, amit csak ősszel hallgatok. Mindig, ami épp a kedvencem. 

14. Kedvenc illat ősszel ?
Sütőtök illata nagyon megnyugtató. Meg a klasszikus alma-fahéj keveréket is szeretem. 

XoXo, 
Lia 








You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe