{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Hobbik

18:00:00

Hi Sweeties!☺



 Tudom, hogy nagyon régen volt VKP-s poszt, de őszintén nem igazán volt hangulatom, és fantáziám a témákhoz, meg volt, hogy el is feledkeztem róluk, de most itt egy újabb!
 Szóval a címből már kitalálhattátok, hogy a hobbijaimról lesz ma szó. Remélem senkit nem fogok halálra untatni...

  Számomra az első és legfontosabb dolog, ha hobbiról van szó az az írás. Ez az a dolog, amit ilyenkor mindig elsőként említek és körülbelül ez az egyetlen dolog, amit régóta csinálok és nem hagytam abba. Bár tudom, hogy a blogokat nem mindig vezetem folyamatosan, a kis írós füzeteim azért szépen lassan telnek.

Amellett, hogy önkifejezés, számomra nagyon megnyugtató. Tudok közben gondolkozni, és, amit esetleg nem mertem vagy nem tudtam kimondani, azt is kiadhatom magamból.
   Ha már írás, akkor említést kell tennem az olvasásról is, amit szintén nagyon szeretek.
Ez is könnyen el tud lazítani egy nehéz és fárasztó nap után. Vagy mikor úgy érzem a világ, amiben élünk túl sok nekem, akkor egyszerűen fellapozom a kedvenc könyvem, és már is egy másik és szebb világban találhatom magam.
   A futást időszakos hobbinak nevezném. Mert ezt is nagyon szeretem, de erre csak is tavasszal vagy nyáron tudom rávenni magam. Hasonlóan a fentiekhez ez is könnyen ellazít és lehetőséget ad az agyalásra.
  Sütés-főzés. A következő dolog, amiről beszélnünk kell az a konyhai tevékenységek. Szeretek új recepteket kipróbálni, és a már beváltakat tökéletesíteni. Olyan jó érzés, mikor a sok különálló hozzávalóból a Te kezed alatt létrejön, valami egészen finom. Hát még mikor látod, hogy ízlik az embereknek, akiknek csináltad...☺ Ráadásul itt is van lehetőség arra, hogy az élet nagy kérdésein gondolkodjon az ember lánya. Vagy fia...
  Zongorázást se nevezném igazán hobbinak, mert nagyon ritkán csinálom. Főleg most, hogy a csuklóm nem 100%-os.

Én ezeken kívül nagyon nem csinálok semmit, bár szeretnék. De ez egy másik történet, amibe most nem mennék bele.:D
Legyetek huncutkák!


XoXo,
Lia ♥


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe