Októberi kedvencek #2015

20:37:00

Hi Sweeties!☺

  Gondolkoztam és arra jutottam, hogy csinálok egy állandó rovatot. Hogy mi ennek az oka?
Az, hogy többször van olyanom, hogy írnom kell, de nincs mondandóm. És ilyenkor, ha ihletem sincs egy történethez, akkor ez jó megoldás lenne.
Minden hónap végén lefogom írni az adott dolgokból az aktuális kedvenceimet. Remélem tetszeni fog!☺
Akkor lássuk is az elsőt...

~ Film 
Nem sok olyan filmet néztem októberben, amit még ne láttam volna. De október végén láttam egy filmet, amit valószínűleg magamtól sose kezdtem volna el nézni, de része volt a lelkigyakorlatnak. Mickyvel végig parodizáltuk a film elejét, de aztán mikor beindult a történet. már nagyon élvezhető volt. Aztán pár nap múlva újra megnéztem. Fantasztikusan jó film. A film címe az, hogy Út a vadonba. Kicsit elvontabb, de nagyon élvezhető a történet, s bár a vége nem igazán happy end, én mégis annak éreztem. A főhős által képviselt világnézeten mostanában sokat rágódtam. Szimpatikus volta döntése függetlenül a végkifejlettől.
Remélem, ha megnézitek nektek is tetszeni fog!!☺

~ Zene
Októberben több olyan zene is volt, amit nagyon szerettem és szinte állandóan azt hallgattam. Emiatt képtelen voltam egyet kiválasztani, úgyhogy kiválasztottam azt a 4-et, amiket a leginkább szerettem. Ezek nem mások, mint Globus - PreludeNickelback - When we stand togetherThe Weeknd - Cant't feel my face Imagine Dragons - Demons. Mindegyik számot már régebben is ismertem, de most így október környékén hallgattam őket különösen sokat, és nagyon megszerettem őket.

~ Könyv
Könyvek között se tudtam választani, úgyhogy kettő van, amit mindenképpen meg szeretnék említeni. Mindkét könyv egy-egy sorozatnak a folytatása.
Az egyik Hűvösvölgyi suli 6. Ez a történet egy ikerpárról szól, és az ő gimis éveiket mutatja be. Van benne minden, ami egy ilyen lányregénytől elvárható. Az írónő, Maros Edit, nagyon szerethetővé formálta a két karaktert. Remekül megírta a történetet, legalábbis ami eddig elkészült. Élvezhető a történet, könnyed a stílusa. Azon kívül, hogy egyes kötetekben picit akadozott a történet nem tudok semmi negatívumot felhozni. Bátran ajánlom mindenkinek.
  A másik könyv, amiről beszélni akartam az a Koronahercegnő. Kiera Cass nagy sikerű sorozatának negyedik kötetéről van szó.
Bevallom mikor elkezdtem olvasni a kötetet nem tetszett a történet, de mire a végére értem, már azt kívántam bár csak kint lenne a folytatása. Ennek az eleje is kicsit döcögős, de a közepén kezdenek beindulni a történések, és izgalmassá válik a történet.
Ez a kötet könnyed kikapcsolódást nyújtott, miután lezsibbadt az agyam az ókori Görögországtól.
Ezt is melegen ajánlom mindenkinek!! ☺  

~ Körömlakk 
A kedvenc körömlakkom a hónapban egyértelműen a Rimmel 60 Seconds Super Shine kollekcióból a 320-as árnyalat. Ez a lakk egy ilyen extra sötét, bordós-vöröses árnyalat. Gyorsan megszárad és egy rétegben is szépen fed, bár én úgy nem szeretem. Tartósság terén lenne hova fejlődnie, mert hamar elkezd lepattogzani, ennek ellenére azonban nem könnyű leszedni a körömről. Ennek ellenére nálam ő egy nagy kedvenc.

~ Szájra való termék
Ebben a kategóriában se volt nehéz dönteni, mivel egy-két kivétellel szinte csak ezt használtam a számra a hónapban.
Ezt a terméket még Kingától kaptam ajándékba október elején, és nálam 5-ösre vizsgázott. Hidratál és szint is ad az ajkaknak, bár kétségtelen, hogy télen az a védelem, amit ez nyújt már kevés lesz.
Ez nem más mint az Yves Rocher Framboise illatú tápláló ajakbalzsama. Kingának ezúton is köszönöm!!!♥

~ Nasi 
A hónap kedvenc sós ropogtatni valója a ketchup ízesítésű Pom-Bar chipse. Elképesztő mennyiségben fogyasztottam ezt az elmúlt hónapban...
Édes kategóriában az első helyet a Wafelini nyerte. Ez is már egy régi nagy kedvencem, de október hónapban különösen sokat ettem belőle.

~ Kiegészítő
Októberben sokat viseltem az apró, köves gyűrűmet, amit még anno a H&M-ben szereztem be, illetve a barna sálamat. Ősszel egyébként is mindenhová sálat veszek fel, de most még volt, hogy otthonra is felkaptam egy-egy kicsit viseltesebb darabot. Emellett az általános kedvenc nyakláncom, az, amit a keresztelőmre kaptam, természetesen az is mindig rajtam volt.

~ Sorozat
Ez sem nehéz kérdés, mert bár a Reign állandó kedvencem, de október közepén jött ki az új évad szóval addig mást kellett néznem. Az pedig, hogy mi lesz az a más nem is lehetett kérdés. Természetesen ez az Elcserélt lányok volt.
Ebben a sorozatban azt szeretem különösen, hogy, ami ott történik valamilyen formában megjelenik az életben. Valószínűleg dilisnek néztek pedig több ilyen furcsa véletlennel is találkoztam...:D
Ezt is csak ajánlani tudom mindenkinek!!☺


Úgy gondoltam most elsőre csak ennyi lesz benne, de gondolkozok még pár dolgon, amivel a későbbiekben kibővítem ezt a rovatot. Például a hónap kedvenc receptjét.

Legyetek huncutkák! ♥

XoXo,
Lia


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe