So just give it one more try to a lullaby

19:33:00

Hi Sweeties! ☺

  Épp a szülinapomra kapott csokimat fogyasztom, mivel vasárnap 11:10 perckor betöltöttem 15. életévemet...
Ezúton is köszönöm mindenkinek a köszöntést!
Állítólag két hét múlva összeül a család köszönteni, mert, hogy a nagymamám szülinapja meg akkor lesz, és akkor már kénytelenek az enyémet is megtartani... Valószínűleg éttermezünk, de tuti nem oda, ahova én szeretnék menni.:/ Csak nem értem miért érzik ezt kötelességnek?!
  Hétfőn nem voltam valami lehengerlő állapotban így hazaküldtek a suliból, úgyhogy még itthon húzom a lóbőrt.
Ma voltam dokinál, aki kivételesen nem bunkózott... Nem volt semmi. :D
  Holnap Prücsis napot tartunk Petrával. Segít a matekban, meg filmezünk és segít eldönteni mit vigyek Szegedre.
Merthogy csütörtök este az osztályommal lerombolunk Szegedre lelki napra. Már nagyon várom! ☺
Ráadásul csütörtökön nyílt nap lesz a leendő 9.-eseknek, úgyhogy valószínűleg nem lesz akkora vérengzés, mint ami alapból várható lenne, egy majdnem teljesen reáltárgyakból álló naptól... Amúgy mostanában sokat gondolkoztam ezen, hogy mikor én egy évvel ezelőtt beléptem az Angélába biztos voltam benne, hogy Imrés leszek. Most meg, én készülök körbevezetni a leendő Angélásokat... Annyira örülök ennek a sulinak. És hogy szeret az osztályom. Vagyis inkább csak a nagyja. ☺
  Bármennyire is úgy érzem, hogy most minden jó, egyes személyek megint nagyon bökik a csőröm. Nem mindig sikerül összeegyeztetnem a viselkedésüket bizonyos tetteikkel, ezért ők számomra mostanában csak egy hatalmas kérdőjellel jellemezhetőek. No, de se baj, legalább sose unatkozik az ember lánya.
   Mindjárt Karácsony!!☺ Amellett, hogy nagyon várom már, ez sajnos egyenlő azzal, hogy teendőm megbokrosodnak. (ez mennyire vicces szó már...:D) Fényképsorozatot kell termelnem, sokat tanulni a félév miatt, szöveget tanulni, ajándékot venni vagy épp csinálni és még napestig sorolhatnám.
  Ráadásul van még egy nagy dilemmám. Lenne rá lehetőség, hogy átmenjek az A osztályba, és akkor tanulhatnék olaszt. Eddig nagyon csábító az ajánlat, csakhogy az A-ba járnak az újgazdag, beképzelt hüpikék, én meg tök jól megtaláltam a helyemet a B-ben. Szóval szerintem nem élek ezzel. Csak az olaszt sajnálom...

Legyetek huncutkák! ♥
XoXo:
Lia

Ezt tessék meghallgatni!! A bejegyzés címe azért ez, mert ezt hallgattam közben...
https://www.youtube.com/watch?v=4OjiOn5s8s8

U.I.: az ilyen zenéket mindig akkor találom meg mikor a mondandójuk igaz az életemben kialakult helyzetre, vagy a közeljövőben igaz lesz, esetleg volt... Na értitek. ♥

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe