Novemberi, decemberi kedvencek #2015

21:41:00

Hi Sweeties!

Sajnos nem gyűlt annyi dolog össze novemberben, ami elég lenne ehhez a poszthoz, ezért most az elmúlt két hónap kedvenceit egyben olvashatjátok majd.


~Sorozat
Az elmúlt két hónap abszolút kedvenc sorozatom egyértelműen a Sherlock volt. Már régóta fontolgattam, hogy elkezdem, és az őszi szünet előtt rá is vettem magam. Hát gyerekek... ez a sorozat valami eszméletlenül jó.
A történet izgalmas, követhető és cselekmény dús. A karakterek jól megformáltak, a szereplők hitelesek és a színészi játék is fantasztikus.
A történet egyszerre modern és korhű.
Bár Sherlock beszólásain képtelenség nem sírva röhögni, inkább a krimit kedvelő embereknek ajánlanám.

~Zene
A kedvenc zeneszámom a Nickelback - Lullaby volt. Ez a dal számomra multifunkcionális. Tök mindegy milyen a hangulatom, ez tökéletes.

~Könyv 
Nem sok könyvet olvastam novemberben a kötelező olvasmányokon kívül. De az Antigoné nagyon tetszett.
Izgalmas volt és követhető a cselekményszál. Ahhoz képest, hogy az ókorban íródott és a fordítók se mai gyerekek, olvashatóan volt összerakva. Először én is viszolyogtam tőle, de örülök, hogy elolvastam.
Decemberben sajnos egyáltalán nem olvastam könyvet csak blogokat, de viszont nagyon sokat kaptam, szóval azokról a későbbiekben még biztos lesz szó.

~Ital
Az ital nálam alapvető létfontosság, ezért is lehet, hogy képtelen voltam kedvencet választani. Elsőként ott van a Lipton málnás és a barackos teája. Ezt ipari mennyiségben fogyasztottam. Emellett rengeteg menta és Earl Grey teát ittam. Ez egy ilyen teás időszak volt...☺

~Étel
Mikuláscsokik, bejglik és mézeskalács minden mennyiségben. Az összes karácsony környékén hagyományos ételt, vagonszám ettem idén is.

~Körömlakk
Két kedvencem is akadt az elmúlt időszakban. Az egyik az egy Essence No-Makeup Look Nail Polish, 01-es árnyalata, volt. Ezt suliba szoktam használni. Nem feltűnő, de mégis ad egy kis pluszt. A másik kedvencem a Catrice Egyik limitált kiadású lakkja volt, a Fabulous Fox-ia árnyalat. Ez most a téli szünetben volt rajtam sokat. Ez nagyon pigmentált, de nem marad sokáig a körmön.

~Szájra való termék
Egyértelműen a Lovely Extra Lasting, szuper hosszantartó matt szájfénye vitte a pálmát. Nekem a No.3 árnyalat van meg és nagyon szeretem. Tényleg sokáig kibírja, és nem kell újrakenegetni... Nem kenődik el, és nem maszatol össze semmit. Bátran ajánlom mindenkinek!☺

xx,
Lia

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe