A nap bloggere voltam avagy kérdések és válaszok #1

14:16:00

Hi Sweetes!

Tegnap az MBBK keretein belül én lehettem a nap bloggere. Ennek kapcsán néhányan tettek fel pár kérdést, amit egy bejegyzés formájában most meg is válaszolnék! Innen is köszönöm a kérdéseket! 


 Magamat ismerve erre elég nehezen kerülne sor. Ostobaság lenne azt mondani, hogyha minden vágyam teljesül, mert tudom, hogy ilyen nem lesz. Mindig van valami, amire vágyok, amit szeretnék elérni vagy megkaparintani. És, amíg ez nem teljesül addig nem leszek elégedett. Ha elértem azt, amiért küzdöttem utána jön egy újabb cél. És ez egy örökös körforgás. De szerintem ez nem is probléma... 
 Még keresem az "utamat" szóval nem tudom. Per pillanat, ami elégedetté tenne, az az lenne, ha felvennének majd az egyetemre, ha oda kerültem. Tudom, ez még bő 3 év, de most erre vágyok talán a legjobban, ilyen nagyobb céljaim közül. 


 Sokáig próbálkoztam azzal, hogy beállítok egy rendszert, hogy mikor lesz kint poszt, de mindig felrúgtam és ennek több oka is van. Az első, hogy én azért írok mert szeretek írni vagy pedig azért mert szükségem van rá. Ha azt mondom, hogy minden x-edik napon le kell ülnöm írni, még ha nincs is hozzá kedvem, akkor az már ilyen kényszeredett érzés lenne. Szóval mikor kedvem van, vagy úgy érzem most muszáj kiöntenem a szívem, akkor leülök és írok. Persze vannak kivételek... 

 Videózás... Egy ideje gondolkozok már a dolgon, de arra jutottam, hogy nem. Ezt most nem részletezném, hogy miért. Viszont van valami ezzel kapcsolatban, amit szívesen kipróbálnék, és ha tetszik rendszeresítem. Ez nem más mint a vlogolás. Szóval majd igyekszek valamit kitalálni ezzel kapcsolatban! 








  Ezt a kérdést, még annó, az első posztjaim egyikében megválaszoltam, de szívesen elmondom még egyszer. Először is, ugye ez a cím azt jelenti, hogy Én és az én életem. És, hogy miért ez? Azért mert nagyon szeretem a francia nyelvet, és megtetszett. Azóta viszont már jó pár másik, kicsit egyedibb név is beugrott, szóval a jövőben lehet lesznek változtatások majd...

  Na, ez egy nehéz kérés... Dilis, kíváncsi és éhes. ☺ 
Azt, hogy dilis vagy őrült vagyok, azt elég sokszor megkapom, és szeretem is ezt a címet. Totálisan egyetértek vele. Kíváncsi... Sok minden érdekel, és kíváncsi vagy mindenre, úgy az egész világgal, élettel kapcsolatban.
Az utolsót pedig, akik közelebbről ismernek értik. Mindig éhesek vagyok. De tényleg mindig. Igazi bélpoklos szörny vált belőlem... ☺ Még a szomjasat is odaírnám +1 gyanánt, ugyan ezen okok miatt. Annyit iszok, mint egy teve, de alig megyek mosdóba.

  A sorozatban Sherlock személyisége és a sorozat hangulata fogott meg leginkább. Az egész modern, mégis néha úgy érzem, mintha a Viktoriánus korbeli Angliában lennénk. Sherlock pedig valami fergeteges. Ahogy közli a szerinte magától értetődő tényeket, amiket abból szűr le, hogy milyen minőségű az illető ruhája, és, hogy hány szőrszál van a nadrágján, hát az valami fergeteges.
Meg, ahogy elvonul az "Elmepalotájába".... Ez az ember elképesztő.

 Kedvenc könyvet választani a legnehezebb feladat, a kedvenc film kiválasztása után.
De, amiket 48359267 millió újraolvasás után sem unok, azok a az Ez a férfi trilógia, A Soha határa, a Szakítópróba és a Dublin Street. Sajnálom, hogy egyet nem sikerült választanom, de ezt a 3-at se volt egyszerű kiválasztani.


Ennyi lett volna ez a kis Kérdések és Válaszok. Remélem elégedettek a kérdezők, a kapott válasszal.
További szép hetet mindenkinek!

xx,
Lia


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe