Illness is in the air

15:50:00

Hi Sweeties!

 Sikerült elkapnom az influenzát aputól, így a meglévő gondjaim mellé, mára még be is lázasodtam...
Konkrétan nem érzem semmimet, és szétrobban a fejem, bár ez nem újdonság.
Az alvászavarom is kiújult az elmúlt időszakban, ennek következtében pedig nyűgösebb vagyok néha a szokottnál.
 Ennek ellenére egy óra múlva kénytelen leszek átcaplatni az SZTK - ba, kardiológiára. Ha lemondanánk az új időpontra megint hónapokat kell várni. Ez egyszerűen varázslatos, nem?
 Holnap találkozok először Mr. P-vel (lehet később más lesz a neve, de ez jutott róla először eszembe). A találkozó csak akkor fog tudni létrejönni, ha addig lemegy a lázam és nem érzem magamat majd ennyire átmosott, elütött kaksi darabnak. És én szeretnék vele találkozni, szóval drukkoljatok!
 A hab a tortán, hogy kedvenc sorozataim új részei nem akarnak nyilvánosságra kerülni. Már kezdem unni magam. Tanulni nem nagyon tudok mivel a ceruzát is nagy nehézségembe kerül megfogni... Bár tegnap itt járt Zsoldemort, és vele elég sokat matekoztunk (több mint két órát). Próbált meggyőzni, hogy legyek Vegán... Érted! Én... Aki húst hússal eszik. Enyhén szólva pofán röhögtem. De egy az, hogy számított erre, mivel ismer. Kettő, nem adja fel. Mindegy, én kitartok az ostrom alatt. Úgyis elfelejti. Most talált valami új hölgyeményt, akit bosszanthat. Egészen Bécsig elmennek kettecskén, hogy nyugodtan bosszanthassák egymást  3 teljes napig... Hát nem romi?? (khmm... irónia.. khm)

xx,
Lia

Ez a gyógyszermennyiség tart életben...




You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe