ABC tag

19:10:00

Hi Sweetes!

Találtam egy újabb érdekes tag-et, úgyhogy gondoltam ezt is kitöltöm. Ez nem olyan ismert, mint, amiket csináltam eddig, legalábbis én még nem sok helyen találkoztam vele. A szabályok nagyon egyszerűek. A böngésződ sávjába beírod az ABC egyes betűit, de egyszerre csak egyet. Mindegyik betűre kidob majd lehetőségeket, amiket gyakran látogatsz. Mindig a legelsőt kell linkelned az adott betű mellé. És persze mindezt ABC sorrendben tedd meg! Nem ér csalni! Jó szórakozást!☺

A - Szent Angéla  - sajnos nekem itt muszáj volt a másodikat linkelnem, mivel, ami első helyen állt az ilyen titkosított, szóval azt nem látnátok... (egy blog lett volna amúgy). Ezt szerintem nem kell sokat magyaráznom. A sulim honlapja, gondolom érthető miért keresem fel gyakran.
B - Budapesti sörözők - ne higgyetek piás tyúknak. Egyszerűen csak gyakran kértek meg mostanában arra, hogy helyszínt keressek egy-egy babazsúrnak. Na meg aztán, nem árt, ha képben van az ember...
C - Cinema City - filmmániásként, gondolom, nem kell sokáig magyaráznom, hogy miért látogatom meg ezt a webhelyet gyakran.
D - Dark (blog) - ez egy angol történet fordítása, ami nem éppen tündérmese, de én nagyon szeretem. Mikor nincs könyv, amit olvashatnék vagy csak valami könnyed olvasmányra vágyok, általában blogokat olvasok. A történetet az idősebb korosztálynak ajánlom.
E - Pillecukor blog - igen, ez egy újabb blog, bár ez kicsit más mint az előző. Először is a VKP fővédnöke, és megalkotója írja, és ez inkább beauty-lifestyle témakörökben mozog, de azért találunk egy-két kivételt. Érdemes benézni oda is!
F - Facebook - mily meglepő...
G - Dzsímél - szerintem ez is elég magától értetődő...
H - semmi...
I - indavideó - filmek, érdekes videók tömkelege.
J - semmi...
K - KÖKI - néha ránézek, hogy a bolt, ami kellene nekem az van-e itt.
L - Love and London - na ez némi magyarázatra szorul. Idén nyáron rászoktam arra, hogy mikor unatkozok 1D fanfiction blogokat olvasok. Ezek nem túl megerőltetőek, de elegek arra, hogy bealtasson este, elalvás előtt.
M - Miszu blog - Lilla blogja. Néha ránézek erre is.
N - nCore - végre van hozzáférésem... :P
O - Ókori töredék - év eleji irodalom dolgozatok, számonkérések, beadandók megoldásához nyújtott nagy segítséget.
P - Pizza.hu - hát én és a bélpoklos gyomrom, innen gyakran kapunk utánpótlást. Nagy választék, sokféle ízvilág, jó kiszolgálás!
Q - semmi...
R - Reign - kedvenc sorozatom részei ide töltődnek fel. Nagyrészt innen nézek sorozatot, bár most átszoktam arra, hogy letöltöm őket...
S - SorozatBarát - ez ugyanaz, mint az előző csak a főoldala
T - Tamara blogja - erre is rákukkantok néha. Itt érdekes történetek lelhetők fel...
U - urban:eve - blogtervezőt és különböző naptárakat szoktam letöltögetni erről a helyről. De sok egyéb, hasznos, praktikát is találhattok.
V - Viandi - ha bőröndöt vagy kézipogyót keresel akkor jó helyen jársz! Nagy, színes választék és kedvező árak!
W - Wizz Air - gondolom ez is elég kézenfekvő...
X - Újabb blog - őszintén szólva néhány történetes blogra, amit felsorolok nem is emlékszem, hogy olvastam volna...  Magyarázatot az 'L' betűnél találsz.
Y - YouTube - remek lehetőséget ad zenék-filmek letöltésére, megnézésére, meghallgatására, illetve videósok követésére.
Z - Zafírkék - olvastam a trilógiát és a filmeket is nyomon követem.

Hát gyerekek ennyi lett volna ez a kis "móka". Kicsit másabbra számítottam, de összességében ez így még reálisnak is tűnik.
Jó szórakozást, ha kipróbálod!;)

xx,
Lia

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe