101-1001 kihívás #61 Bowlingozni

19:46:00

Hi Sweeties!

 Amint láthatjátok elkezdtem lehúzogatni a listámról a már kész dolgokat. Igyekszem mindegyikről megemlékezni majd 1-1 poszt formájában is, úgyhogy nézzük is az elsőt.

 A tavalyi szülinapi meglepim részeként volt szerencsém kipróbálni a bowlingozást.
Úgy nézett ki az egész, hogy Kingával találkoztunk délután és elindultunk városba. Ő előzetesen írt nekem 15 feladatot, amiket közben meg kellett csinálnom.
Először fel kellett vennem egy Happy Birthday feliratú koronát, és abban lenni egész nap. Aztán elmentünk a Nyugati pályaudvarhoz metróval és lesétáltunk a Margitszigethez, ahol megöleltem 3 random embert. Aztán kacsatáncot lejtettem a Margit-hídon, majd KFC-s kajcsit kértem a Mekis eladótól.
Ezután táncoltam a Deák téren is, vásároltam 100 Ft értékben, a Váci utcában, egy képeslapot, amit aztán lepasszoltam egy Jégbárban dolgozó lánykának.
Reklámoztam kicsit a Ferenciek tere latin miséjét, négyütemű fekvőtámaszt végeztem a KÖKI-ben, lefotóztam egy Jetit és volt, akit telefonon zaklattam. (A kimaradtak, azok csak instrukciók, hogy hova menjek, illetve az utolsó feladat, ami elmaradt)
 Ezt követően pedig a KÖKI-ből repesztettünk a 85-ös busszal egy kajáldába, ahol van bowling pálya, és bowlingoztunk.
Sokáig nem sikerült egyiket se eltalálnom, de aztán még fullom/telitalálatom (nem tudom hogy hívják) is volt!
 Nagyon szomorú voltam, amiért nagyon sokan nem jöttek el... De persze ettől függetlenül, nagyon jól éreztem magamat! Az ajándékoknak is nagyon örültem!
Adaméktól egy doboz Ferrerot kaptam, Kingától egy Bluetooth hangszórót és egy tál húsgolyót, Bogitól két festményt és csokit, Mihotól egy nagyon szép lila körömlakkot és csokit, volt, aki csak eljött és ezt adta (de legalább eljött:/) (igen ez Pepe volt...) és a többiektől jellemzően csokit kaptam. Nagyon köszönök mindent!!♥
 A végén még egy pizzát is rendeltünk, ami mennyei volt!

xx,
Lia


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe