Last minute - Tél TAG

19:38:00

Hi Sweetes!

Tudom, hogy már lassan vége a télnek, de ezt mindenképp kiakartam tölteni még tél elején csak aztán elfelejtettem és most ismét ráakadtam. Szóval, miért ne?

1. Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?
Mostanában az Inecto kókuszos kézkrémét használom, de a napokban kaptam egy Dove terméket is, ami szintén elég jó hidratálónak bizonyult,

2. Forró csoki vagy forralt bor?
Forró csoki csak akkor, ha nem kakaó, ami "forró csoki" néven fut, és nincs tej íze. A forralt bor az jöhet.

3. Mutasd meg egy télies sminked
Semmi különösebbet nem teszek magamra télen, mint, amit általában.

4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?
Ez attól függ, hogy mennyire van kint hideg. De ha hó van kint akkor inkább a szabadban vagyok. Teázni és olvasni bármikor lehet...

5. Kedvenc dolgod a télben?
A hó és a karácsony.

6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?
Az épp aktuális kézkrémem és egy ajakápoló.

7. Kedvenc karácsonyi film?
Reszkessetek betörők. De szigorúan az 1. rész. És a Lebilincselő karácsony c. filmet is nagyon szeretem.

8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?
Síelni neme tudok, és amúgy is inkább a snowboard felé húz a szívem. De korcsolyázni nagyon szeretek!!

9. Hogyan tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?
Nálunk nem volt kifejezetten ilyen Jézuska-Télapó dolog. Mivel vallásosak vagyunk ezért nem volt mit megtudnom. Mindig tudtam, hogy nem közvetlenül tőlük kapom, amit kapok, de tudtam, hogy ők adnak erőt a szüleimnek arra, hogy megdolgozzanak azért, amit kapni fogok. Meg nálunk Mikulás van és nem Télapó.

10. Kedvenc téli illat?
A tipikus fahéj-narancs-alma illatokat nagyon szeretem. Emellett pedig a karácsonyfa illata és a sülő sütemények illata is könnyen elvarázsol télen.

11. Kedvenc karácsonyi zene?
Nehéz kérdés. De talán Jingle Bell Rock. De nem rajongok ezért se annyira. Nem utálom őket, de nagyon nem is hoznak már lázba.

xx,
Lia


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe