Januári kedvencek #2016

18:49:00

Hi Sweeties!

Itt is vannak a hónap 'best'-jei. Remélem kipróbáljátok, megnézitek, elolvassátok valamelyiket....☺ (Sajnos nem tudtam mindent rátenni a képre, mert a könyvet azt pdf-ben olvastam, a hónap kedvenc nasija meg ma pont nincs itthon...) 


~Sorozat
A hónap kedvence egyértelműen a Muskétások című sorozat volt. Nem igazán hű Alexandre Dumas regényéhez, csak a karakterek egyezőek, esetleg egy egy momentum. A történet pörgős, cselekmény dús, követhető. A szereplőgárda pedig csak emel a sorozat fényén. A kedvencem egyértelműen Luke Pasqualino, aki d'Artagnan-t játssza. A történet inkább a nyomozós vonalat követi, de azért akad benne némi nyáladzás.

~Film
A hónap elején láttam egy 2 részes filmet, amit azóta már többször is újra néztem. A Vörös sátor egy Bibliai történet. Mózes édesanyjának, Dínának, az életét mutatja be. Anita Diamant könyve és, némileg, a Biblia alapján készült a film, bár néhol nagyon ellentmond az Ószövetségi történéseknek a mű. Tervezem elolvasni a könyvet, de még nem találtam meg. Ebben viszont elég sok romantikus szál van, hisz Dína szülei, Jákob és Lea, története is elég meghitt és innen indul a cselekmény. Bemutatja, hogy lesz szerelmes egy hercegbe, hogy fogan meg Mózes (khhhhm... szó szerint) és, hogy hogy lesz híres egyiptomi bába. 2014-ben sok rendezőt elkapott egy csináljunkfilmetbibliaitörténetekből láz, és ez a film is ebből a "korszakból" való.

~Könyv 
Szerencsére most az is elég egyértelmű volt, hogy ide mit fogok választani. Nem tudom tudjátok-e, de a Szürke 50 árnyalata írónője úgy döntött, hogy megírja a művet a férfi szemszögéből is, és az első rész tavaly november környékén látott napvilágot. Mikor megláttam tudtam, hogy el akarom olvasni, és most, 2 hónap után meg is kaparintottam. Körülbelül egy hét alatt kiolvastam a közel 600 oldalas művet, és biztosan állíthatom, hogy jobb is mint az eredeti. Ezt valószínűleg azért látom így, mert Christian személyiségét jobban át tudom érezni, közelebb érzem a magaméhoz. (itt nem a szexuális irányultságára utalok....) Izgalmasabb volt így és viccesebb. Ana szemszögéből a mű sokkal inkább tűnik egy reménytelen szerelem leírásának, és a hősnő szenvedése is elég idegesítő olykor. A termék megjelölések hiányától viszont, itt se kell tartani, sőt. Egy-egy kocsit, autókereskedőket megszégyenítő módon elemez ki az írónő...
Természetesen az is belekerült a kötetbe, ahogy Anastasia 472353268 milliószor agyon rágcsálja a száját...
A Fifty Shades sorozat rajongóinak kötelező...☺

~Nasi 
A hónap kedvence ebben a kategóriában egy Zabszelet lett. Ezeket DM-ben lehet beszerezni, és nagyon laktatóak. Már a méretük is elég termetes, szóval tuti nem kell attól tartanod, hogy esetleg éhes maradsz! Az én kedvencem az volt, amelyiknek a tetején csokoládé bevonat van, de a málnásat is  megkóstoltam. Anyu vette, hogy majd jó lesz suliba vinni, és bevallom, mikor először megláttam féltem, hogy nem fog ízleni, de higgyétek el, nagyon finom!

~Ital
A menta tea ebben a hónapban mindent letarolt, de emellett sok Coca Cola terméket is fogyasztottam. Tudom, tudom... egészségtelen, de olyan finomak...

~Beauty termékek
 Bőrápolás terén az Inecto kókuszos kézkréme viszi a pálmát, bár most kaptam még egy kézrémet, ami lehet, hogy következő hónapban letaszítja a csúcsról az Inectot...
Viszonylag gyorsan beszívódik, nem hagy zsíros érzetet a bőrön és eszméletlenül finom, kókusz illata van.

 Szájra való termékként pedig had említsem meg a Bee Natural gránátalmás ajakápolóját. Ez csodákat művel még a legszárazabb ajakkal is!;)

Amit még mindenképpen megemlítenék kedvencként, az nem más, mint a Catrice Eyebrow Filler, ami nekem a legsötétebb árnyalatban van meg. Nem túl feltűnő, de, ami a feladata azt kitűnően elvégzi. Annak aki folyton siet, vagy késős bátran ajánlom, már csak praktikusság miatt, mivel olyan önnyű használni, hogy akár menet közben is elintézheted, de a reggeli készülődésből is csak 2 percet vesz el a használata, de egész nap kitart!

Kivételesen egy parfüm is bekerül a kedvencek közé. Ez pedig nem más, mint az Adidas - get ready! illata, amit én születésnapomra kaptam, még novemberben és azóta több mint a felét elhasználtam már. Nem mondom, hogy a nap végéig kitart, de egy nagyon kellemes és intenzív illat.

xx,
Lia

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe