{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - Ha ezután csak 5 blogot olvashatnék...

3:39:00

Hi Sweeties!

Elég régen volt már VKP! és ennek az az egyszerű oka, hogy mindig lecsúszok róla vagy elfelejtem, esetleg a témához nincs ötletem. De most van szóval örvendjünk és vigadjunk!
A mai témához annyit fűznék hozzá, hogy nagyon sok blogot olvasok szóval elég nehéz a választás. Igyekeztem minden fontosabb kategóriából betenni valamit, de lássuk is, hogy végül mit sikerült összehozni!



1.  Útmutató az életemhez

Ez egy személyes témájú blog, egy kedves barátom írja, de fellelhetőek kis szösszenetek, irományok is, amik nagyon izgalmasak! Ha nem tudunk beszélni akkor is tudom mi van vele nagyjából hála ennek a felületnek.

2. For Her Blog

Sokat gondolkoztam, hogy melyik általam követett "beauty" blogot válasszam második helyre, de arra jutottam, hogy Szandra blogja több szempontból is jó választás. Ő az, akit tényleg rendszeresen követek, emellett pedig tetszik, hogy sokféle témával foglalkozik. Van itt minden, mi szem-szájnak ingere: sütés-főzés, baba világ, szépségápolás, edzés, inspiráció és még sok egyéb! Érdemes benézni!

3. Konfliktus klinika

Ezt a blogot mostanában kezdtem el olvasgatni, de nagyon tetszik és hasznos is tud lenni. Sára, egy pszichológus a szerkesztő és nagyon érthetően magyaráz el dolgokat, amiket olvasva rádöbbentem, hogy ez az én környezetemben is előfordul. Aki úgy érzi néha, mint én, hogy elmebetegekkel van körülvéve annak hasznos lehet!:D

4. Wedding Fashion and Beauty

Nagyon rákaptam mostanság az esküvős illetve saját otthon teremtős blogokra. De a lakberendezést inkább nézem, mint olvasom szóval ez került a negyedik helyre. Sok hasznos tipp és rengeteg érdekesség is fellelhető az oldalon. Akik most állnak a Nagy Nap előtt azoknak bátran ajánlom!

5. Anna 

Az 5. blog nekem is meglepetés volt, de adta magát. Annát is nem olyan régóta követem csak, de nagyon tetszik, amit csinál és a stílusa. Most például egy köntöst varrt, amire én már hónapok óta áhítozók szóval lehet én is megvarrom, ahelyett, hogy költenék rá. Egyébként Ő a fotós-modell lány, akivel néha összeülünk alkotni...



Szép hetet! ♥ 
xx.






A többiek kedvenceiről itt tudtok tájékozódni: 

You Might Also Like

2 megjegyzés

Címkék

Subscribe