Visszatértem!

18:30:00

Sziasztok!

 Tudom, megint nagyon sok minden változott a blogon. Csak azt tudom mondani, hogy szeretem a változatosságot. Szükségem van néha az arculat váltásra, de igyekszem minél tovább kitartani egy mellett.
 Biztos az is feltűnt néhányotoknak, hogy más név jelenik meg a profilnál...Ennek az az egyszerű oka van, hogy bár mindkét név kötődik hozzám valamilyen szinten ezt inkább magaménak érzem. Tudom, furcsa erre így 2 év után rájönni, de azért remélem meg lehet szokni és nem lesz nagyon zavaró!


  Nyáron nem igazán voltak bejegyzések... Nyár elején nem volt semmi kedvem, ihletem, aztán ugye elkezdtem átalakítani a dolgokat, úgyhogy szabadságra küldtem a dolgot. De nagyon sok tervem van a jövőre nézve. Új fajta posztokra számíthattok és kevesebb picsogásra. De az alkalmankénti helyzetjelentésekre vagy ígyteltanapom jellegű posztok nem fognak eltűnni.
  Láthatjátok, hogy van néhány új "fülecske" fent. Remélem ez segít majd az eligazodásban! Ez a készlet majd folyamatosan bővülni fog egy darabig.
  A Kedvencek rovat mostantól csak háromhavonta, azaz évszakonta fog megjelenni, mert nem mindig gyűlik össze annyi minden.
  Elöljáróban most így ennyit. Szép hetet!


                               xx,



You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe