{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - Karácsony 2016

18:22:00

Sziasztok!

Sajnos terveim, miszerint aktívan résztveszek a Blogmas-ben kudarcba fulladt. No, de sebaj, mert a karácsonyi angyalkázásban idén is részt vettem. Úgyhogy lássuk mit kaptam és mit adtam.


Először is én Marianntól kaptam az ajándékomat. Mariann két, saját kezűleg készített aprósággal lepett meg és mindkettőnek nagyon örültem!! Az egyik egy üveg gyertyatartó volt, amire ő festett gyönyörű mintát. Illetve egy pár, szintén általa készített, hópelyhes fülbevalót is kaptam. Sajnos még nem jutottam el odáig, hogy újralövessem a fülem, de a közeljövőben megtörténik. Alig várom, hogy hordhassam őket, mert mind a kettő nagyon tetszik!! Köszönöm szépen mind a kettőt Mariann!!

Akinek én küldtem, nem más, mint Anikó. Nála nem volt könnyű dolgom, mert egyáltalán nem szokványos sem ő maga, sem a blogja. Volt egy nagyon jó ötletem, de sajnos az nem bizonyult megvalósíthatónak. Így azt nem tudtam elküldeni. Amit kapott egy kézkrém, ami ezekben a hideg és zord időkben remélem a hasznár válik, és egy kézműves csokoládé. Remélem utóbbi még egyben ért oda hozzá...

Nekem idén is tetszett ez a kezdeményezés. Köszönet érte Szilvinek!! Boldog Karácsonyt mindenkinek!!!









U.I.: Képet technikai problémák miatt egyelőre nem tudok mellékelni, de amint megoldódik a krízis frissítem a posztot!!




You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe